ציפוי שיניים Emax אימקס – ציפוי השיניים שכבש את העולם

e

ציפוי שיניים Emax אימקס – ציפוי השיניים שכבש את העולם

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

ציפויי חרסינה לשיניים הפכו בעשור האחרון לטרנד בולט בקרב גברים ונשים רבים המעוניינים בעיצוב מחודש של החיוך שלהם. מה שהתחיל בתור טיפול לעשירון העליון בלבד הפך בשנים האחרונות לטיפול אסתטי נגיש ופופולרי, אשר הולך והופך למבוקש יותר ויותר. הסיבות ברורות: ציפוי חרסינה לשיניים מהווה פתרון לשלל בעיות הנוגעות לאסתטיקה הדנטלית שלנו – לצורה של קשת השיניים, לצבע השיניים, לאורכן, לכתמים שעלולים להופיע עליהן ולמרווחים ביניהן. אחד מציפויי החרסינה היוקרתיים ביותר הוא ציפוי ה-Emax, אשר נודע בשל החוזק והעמידות יוצאי הדופן שלו ובשל המגוון הרחב של הגוונים שהוא מציע. ואולם, מדובר בציפוי יקר ביחס לציפויי חרסינה אחרים. אז האם כדאי לבחור בו או באחרים?

למה לבצע ציפוי שיניים?

כאמור, ציפוי שיניים הוא הפתרון האולטימטיבי עבור מגוון רחב של בעיות ופגמים: הוא יכול לפתור בעיות של צורה, צבע, עקמומיות וצפיפות. מטופלים שונים פונים לביצוע ציפוי שיניים בשל בעיות שונות שהם מבקשים לתקן, ולכן מדובר בטכניקה ייחודית המותאמת למטופל באופן אינדיבידואלי ובהתייחס לצרכים שלו, למצב השיניים שלו ולרצונות שלו. כך או כך, נראה כי ציפוי חרסינה לשיניים הוא בחירה מצוינת עבור מי שמעוניין בביצוע שינויים ניכרים וארוכי טווח תוך זמן קצר. למשל, ציפוי חרסינה מאפשר סגירה של המרווחים שבין השיניים תוך שבועיים, במקום תהליך ארוך ומייגע של גשר אורתודנטי מסורתי. בדומה לכך, ציפוי חרסינה מהווה הלבנת שיניים מושלמת ובגוון שנבחר מראש, במקום תהליך הלבנת השיניים המסורתי המתרחש במרפאה ואשר עשוי לפגוע בשיניים או בחניכיים.

ציפוי שיניים Emax הוא סוג של ציפוי שיניים העשוי מחומר חזק ועמיד.
ציפוי שיניים Emax הוא סוג של ציפוי שיניים העשוי מחומר חזק ועמיד.

מהם היתרונות של ציפוי Emax?

כאמור, ציפוי Emax נחשב לאחד הציפויים הטובים ביותר המוצעים כיום בקליניקות לרפואת שיניים אסתטית. למעשה, ציפוי Emax הוא ציפוי חרסינה שעובר תהליך דחיסה בחום גבוה. תהליך זה מייצר חומר חזק, עמיד בצורה יוצאת דופן ואסתטי יותר מציפויי החרסינה האחרים. עבור מטופלים המעוניינים לטפל בכתמים או בפגמים שונים בשיניים, לעצב מחדש שיניים עקומות או רקובות ואף להחליף ציפויים ישנים שלא ממלאים יותר את תפקידם, מדובר בטכניקה האיכותית והמתקדמת ביותר כיום בתחום האסתטיקה הדנטלית. ציפויי חרסינה מסוג Emax נודעים לא רק בשל העמידות והחוזק העוצמתיים שלהם, אשר מבטיחים את היוותרותם במקומם ללא תזוזה, ללא בלאי וללא שחיקה, אלא גם בשל העובדה כי הם שומרים על צבע אחיד ונקי לאורך שנים וכי אינם מושפעים מחומרים מכתימים כמו ניקוטין, קפה, אלכוהול ושוקולד.

ביחס לציפויי חרסינה אחרים, ציפויי Emax מחזיקים בכמה יתרונות מובהקים. למשל, הם ניתנים לייצור במגוון רחב מאוד של צבעים וגוונים, באופן שמאפשר לרופא המטפל להתאים באופן מושלם את הציפוי החדש לצבע השיניים הקיימות. נוסף לכך, על אף חוזקו יוצא הדופן של החומר, יש לו מבנה אלסטי שדומה במיוחד למבנה האלסטי של השיניים – וזה מאפשר עיצוב מדויק וגמיש של הציפוי על השיניים. כמו כן, נראה כי עמידותו של החומר בפני גורמים מזיקים ופציעות פה שונות היא חסרת תקדים, שכן ציפוי Emax נותר במקומו, ללא בלאי וללא שחיקה, 15 שנים בממוצע.

ציפוי שיניים Emax הינו אסתטי ביותר ומעניק מראה טבעי לשיניים.
ציפוי שיניים Emax הינו אסתטי ביותר ומעניק מראה טבעי לשיניים.

מהם החסרונות של ציפוי Emax?

אף על פי שמדובר במילה האחרונה בתחום ציפויי השיניים, ניכר כי לציפוי מסוג Emax יש גם כמה חסרונות. החיסרון העיקרי הוא המחיר היקר שלו ביחס למחירים של ציפויי חרסינה אחרים. לדוגמה, בעוד מחירו של ציפוי למינייט נע בין 2,000 ל-3,500 ש"ח בממוצע לשן, מחירו של ציפוי Emax נע בין 3,000 ל-5,000 ש"ח בממוצע לשן. חיסרון נוסף של ציפוי מסוג Emax נוגע לכך שהוא (כמעט תמיד) כרוך בהשחזה של השיניים, באופן אשר עשוי לפגוע בהן בעתיד. עם זאת, קליניקות רבות מדגישות כי ההשחזה הנדרשת היא מינימלית ביותר ולא פוגעת בשיניים, ולכן כדאי לברר עם הרופא המטפל מהי רמת ההשחזה שהציפוי מצריך ביחס למצבכם.

ציפוי שיניים Emax מומלץ לרוב למטופלים המעוניינים לשפר את מראה השיניים שלהם, כגון תיקון סדקים או שינוי צבע.
ציפוי שיניים Emax מומלץ לרוב למטופלים המעוניינים לשפר את מראה השיניים שלהם, כגון תיקון סדקים או שינוי צבע.

לסיכום

אין ספק כי ציפויי Emax הציבו סטנדרט חדש בכל הנוגע לציפויי חרסינה לשיניים. הגוונים השונים שמתוכם אפשר לבחור בגוון המדויק עבורכם, וכן החוזק, הגמישות והעמידות העוצמתית של ציפויי Emax ביססו אותם כציפויים האיכותיים והמתקדמים ביותר כיום, ונראה כי בחירה בציפוי מסוג זה היא בחירה בחיוך מושלם. אף על פי שמדובר במחיר יקר יחסית, זכרו כי לא כדאי להתפשר על טיפולים פחות ממצוינים כשמדובר בחיוך שלכם. 

מה צריך לדעת לפני שעוברים טיפול ציפוי שיניים Emax?

ציפוי שיניים Emax עשוי מקרמיקת ליתיום דיסיליקט וידוע בחוזק מעולה ובמראה טבעי. הוא מציע עמידות משופרת, עמידות בפני סדקים ומידת שקיפות אופטימלית. בהשוואה לסוגים אחרים של ציפויים, Emax מספק תוצאות אסתטיות טובות יותר בשל יכולתו לחקות את המראה הטבעי של השיניים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית לטיפולי שיניים אסתטיים.

סוג ייחודי זה של ציפוי שיניים ידוע בעמידות הגבוהה שלו לטווח הארוך. עם טיפול ותחזוקה נכונים, הציפויים יכולים להחזיק מעמד בין 10 ל-15 שנים ואף יותר. בדיקות שיניים סדירות ושמירה על היגיינת פה טובה יעזרו לכם להבטיח אורך חיים רב יותר.

ציפוי שיניים Emax מציעים מספר יתרונות מרכזיים, אלו כוללים:
מראה טבעי – האיכות השקופה של החרסינה מחקה את מראה השיניים הטבעיות.
הגנה בפני כתמים – פורצלן עמיד מאוד בפני כתמים, מה שמאפשר חיוך בהיר לאורך זמן.
עמידות גבוהה – ציפויי שיניים Emax חזקים ועמידים בפני סדקים ומספקים תוצאות מתמשכות.
שינוי מינימלי לשן הטבעית – בהשוואה לשחזורי שיניים אחרים, ציפויי Emax דורשים השחזה מינימלית של מבנה השן.

Emax לציפוי השיניים נחשב לבחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים שיפורים אסתטיים ארוכי טווח לשיניים שלהם. עם זאת, לא כל אחד יכול להיות מועמד מתאים. רופא השיניים המומחה שלכם יעריך את בריאות הפה שלכם, מצב השיניים והמנח שלהן כדי לקבוע אם ציפוי שיניים Emax הוא אפשרות הטיפול הנכונה ביותר עבורכם.

לפני שאתם עוברים טיפול ציפוי שיניים Emax, יש לנקוט בכמה צעדים:
התייעצות – הגיעו לפני הכל לקליניקה לפגישת ייעוץ עם רופא השיניים שלכם כדי לדון במטרות שלכם, בציפיות ובחששות.
בדיקת שיניים – רופא השיניים שלכם יבצע בדיקה יסודית כולל צילומי רנטגן כדי להעריך את בריאות הפה שלכם ולקבוע אם יש צורך בהליכים מקדימים, כגון ניקוי שיניים או טיפול בבעיות שיניים קיימות.
תוכנית טיפול – רופא השיניים שלכם יצור תוכנית טיפול מותאמת אישית, הכוללת את מספר הציפויים הדרושים, התוצאה הרצויה והעלות הכרוכה בכך.
הכנת השיניים – במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך להסיר כמות קטנה של אמייל כדי להתאים את הציפויים. רופא השיניים שלכם ידריך אתכם בתהליך זה.

במהלך הליך ציפוי שיניים Emax, רופא השיניים שלכם יבצע הרדמה מקומית כדי להבטיח את הנוחות המקסימלית שלכם. הוא מרדים את האזור ובכך ממזער כל אי נוחות פוטנציאלית. חלק מהאנשים עלולים לחוות רגישות זמנית לאחר שההרדמה נגמרת אך ניתן לטפל בכך בקלות באמצעות משככי כאבים ללא מרשם.

הליך ציפוי שיניים Emax דורש בדרך כלל שניים עד שלושה ביקורים בקליניקה. הביקור הראשון כולל הכנת השיניים, רשמים ובחירת גוון. הביקור השני מתמקד בהדבקת הציפויים לשיניים באמצעות דבק שיניים חזק. התהליך כולו יכול לקחת מספר שעות, תלוי במספר השיניים המטופלות.

ציפוי שיניים Emax מתוכננים להיות עמידים לאורך זמן; עם זאת, ניתן להחליף אותם במידת הצורך. אם ברצונכם להסיר או להחליף את הציפויים שלכם התייעצו עם רופא השיניים שלכם. התהליך כולל הסרת הציפויים הישנים והצמדת חדשים לשיניים.

טיפול בציפויים דנטליים Emax דומה לטיפול בשיניים טבעיות. חשוב לשמור על שגרת היגיינת פה טובה על ידי צחצוח פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי באופן קבוע ושימוש במשחת שיניים לא שוחקת. הימנעו מנשיכה או לעיסה של מאכלים קשים, מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק לציפויים. בדיקות שיניים סדירות הכרחיות על מנת לעקוב אחר מצב הציפויים ולהבטיח את אורך החיים שלהם.

ציפוי שיניים Emax יכול לתת לכם מענה למגוון רחב של פגמים דנטליים, כולל שינוי צבע, חוסר יישור קל, שבבים, רווחים ושיניים בלויות. עם זאת, בעיות אורתודונטיות חמורות או נזק נרחב עשויים לדרוש טיפולים חלופיים. התייעצו עם רופא השיניים שלכם כדי לקבוע אם ציפוי שיניים מסוג Emax מתאים לבעיות השיניים הספציפיות שאתם חווים. זכרו, התייעצות עם רופא שיניים מוסמך היא קריטית כדי לקבוע את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם. הרופא המומחה יעריך את בריאות הפה שלכם, יסביר את ההליך בפירוט ויתייחס לכל שאלה או דאגה שיש לכם.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן