הלבנת שיניים: כמה זה עולה בארץ ובטורקיה – השוואת מחירים?

dental Articles photos e

הלבנת שיניים: כמה זה עולה בארץ ובטורקיה – השוואת מחירים?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אחד מטיפולי השיניים הנפוצים והמבוקשים ביותר בעשורים האחרונים הוא טיפול להלבנת שיניים. החיוכים ההוליוודיים, שכולנו נחשפים אליהם על בסיס יומיומי, הציבו סטנדרט גבוה לחיוך צחור ונקי. מאחר שאנשים רבים בעולם שואפים לעמוד ברף הזה, תחום האסתטיקה הדנטלית פיתח בעשורים האחרונים שיטות שונות להלבנת שיניים, כך שכיום כל אחד יכול להבהיר את שיניו ולהתפאר בחיוך לבן וחף מכתמים. בעוד מרפאות השיניים מציעות טיפולים מהירים ועוצמתיים, שבסופם המטופלים זוכים בשיניים לבנות, רשתות הפארם מקדמות ומוכרות ערכות ומוצרים נוספים להלבנת שיניים ביתית. אם אתם מעוניינים בביצוע הלבנת שיניים מוצלחת לטווח ארוך, מובן שכדאי לכם לבחור בהלבנת שיניים מרפאתית: אך היכן מומלץ לבצע את הטיפול – במרפאות ישראליות או דווקא באלה הטורקיות?

הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי הכולל הסרת כתמים ושינוי צבע מהשיניים.
הלבנת שיניים היא הליך דנטלי קוסמטי הכולל הסרת כתמים ושינוי צבע מהשיניים.

מהי הלבנת שיניים מרפאתית?

כאמור, קיימות טכניקות רבות להלבנת שיניים. בעוד מטופלים מסוימים מעדיפים לבצע את הטיפול בבית באמצעות ערכה רפואית שהם מקבלים מן הקליניקה, רוב המטופלים בוחרים לעבור את הטיפול המהיר והעוצמתי יותר אשר מוצע בכל מרפאות השיניים כיום. בעוד הטיפול הביתי נמשך לאורך שבועיים ודורש מהמטופלים מחויבות לטיפול ומשמעת עצמית, הלבנת שיניים מרפאתית מתחילה ומסתיימת בביקור אחד במרפאה, שאורכו שעה או פחות.

כמובן, שיטת ההלבנה הזו היא המומלצת ביותר על ידי רופאי שיניים ומומחים לרפואת הפה. אחת הסיבות לתמיכתם בשיטה זו נוגעת לעובדה כי הטיפול מתבצע כולו בקליניקה ולכן תחת השגחתו של רופא השיניים. בדומה להלבנת השיניים הרפואית הביתית, שבה המטופל משתמש בחומרי הלבנה שאותם הוא מקבל מהקליניקה, גם בשיטה זו הרופא עושה שימוש בחומרי הלבנה שאותם הוא מורח על השיניים – אך לעומת השיטה הביתית, שבה ריכוזו של חומר ההלבנה נמוך יחסית, בהלבנה מרפאתית מדובר על טיפול המבוסס על שימוש בג'ל הלבנה בריכוז גבוה (בדרך כלל, ריכוז של 20% עד 25%) ובמנורת LED. טיפול הלבנת השיניים בשיטה המרפאתית אורך שעה, שבמהלכה הגלים האלקטרו-מגנטיים, הנשלחים ממנורות ה-LED אל השיניים, מביאים לזירוז התגובה הכימית של ג'ל ההלבנה. בשל הזירוז, המטופל מסיים את הטיפול כששיניו לבנות ובהירות הרבה יותר מכפי שהיו טרם הטיפול – באופן שלא יכול, ככל הנראה, להתרחש מחוץ למרפאה. בדומה לכך, שיטה נוספת להלבנת השיניים מבוססת על שימוש בג'ל ההלבנה בריכוז גבוה ובקרני לייזר. מאחר שטכניקה זו כוללת חומרי הלבנה בריכוז גבוה ביותר (לפעמים אף בריכוז של 35%) ועושה שימוש בקרני לייזר חזקות במיוחד, היא נחשבת שיטה די אגרסיבית. ממש כמו הלבנת שיניים באמצעות מנורות LED, גם הטיפול הזה אורך עד שעה ותוצאותיו ניכרות למשך שנים.

ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים, כולל הלבנה במשרד, ערכות הלבנה בבית ותרופות טבעיות.
ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים, כולל הלבנה במשרד, ערכות הלבנה בבית ותרופות טבעיות.

אם כן, ביצוע הלבנת שיניים בקליניקה ותחת השגחתו של רופא השיניים נחשב להחלטה נבונה, שכן הסיכויים לפגיעה יורדים באופן משמעותי. עם זאת, אף על פי שמדובר בשתי שיטות מצוינות, הן נושאות כמה חסרונות. ראשית, יש לשים לב לכך ששתי הטכניקות עשויות להותיר את השיניים במצב רגיש בימים שלאחר הטיפול. ידוע כי בימים אלה השיניים רגישות לטמפרטורות קיצוניות של חום וקור ועשויות לכאוב. נוסף לכך, במקרים מסוימים עלולות להתפתח דלקות חניכיים וכן עשויה להיגרם שחיקה של השן או – במקרים קיצוניים – פגיעה בעצבים. כמו כן, מדובר בשיטת ההלבנה היקרה ביותר כיום – ולכן עולה השאלה: היכן כדאי לבצע אותה?

הלבנת שיניים בישראל

בעוד הלבנת שיניים בשיטות ביתיות עשויה לעלות עד 1,500 ש"ח, מחירה של הלבנת שיניים מרפאתית באמצעות מנורות LED או קרני לייזר נע בין 2,000 ל-3,000 ש"ח, בממוצע, ולא כולל אחריות. יש לציין כי מטופלים רבים נוטים לחזור על הטיפול אחת לכמה שנים. כידוע, מרפאות השיניים בישראל נחשבות מצוינות ולכן הטיפול בהן מומלץ, אך מובן כי המחירים שהן גובות עבור טיפולים שונים גבוהים באופן ניכר מהמחירים המוצעים במרפאות אחרות בעולם.

ההשפעות של הלבנת שיניים יכולות להימשך בין מספר חודשים לשנתיים, תלוי בשיטה שבה נעשה שימוש והרגלים אישיים.
ההשפעות של הלבנת שיניים יכולות להימשך בין מספר חודשים לשנתיים, תלוי בשיטה שבה נעשה שימוש והרגלים אישיים.

הלבנת שיניים בטורקיה

מלבד המקצועיות של הרופאים הטורקים, הנודעים בכל העולם בשל המומחיות והניסיון העשיר שלהם, ונוסף ליחס החם שהמטופלים זוכים לו בקליניקות הטורקיות – אחד המאפיינים של הטיפולים האסתטיים בטורקיה (טיפולי שיניים בטורקיה) הוא, כמובן, המחיר הנמוך שלהם ביחס למרפאות בישראל. כשמדובר בטיפולים להלבנת שיניים, המחירים בקליניקות הטורקיות נמוכים פי שלושה מהמחירים שלהם בישראל. כך, למשל, במרפאות רבות מדובר על טיפולים במחירים הנעים בין 100 ל-200 דולר. 
המחירים של כתרי זירקוניה בטורקיה
המחירים של ציפויי שיניים בטורקיה

יתרונות וחסרונות של הלבנת שיניים בארץ ובטורקיה

שאלה תשובה
1. האם טיפול הלבנת שיניים נחשב להליך בטוח לכולם? כן, כאשר הטיפול מתבצע על ידי רופא שיניים מקצועי ומוסמך הוא נחשב לבטוח ויעיל במיוחד. לצד זאת, יש לזכור כי טיפול הלבנת שיניים לא תמיד יתאים לכולם. אנשים אשר סובלים ממצבים דנטליים מסוימים כגון עששת חמורה, מחלות חניכיים או שחיקת אמייל עשויים להצטרך לטפל בבעיות אלו לפני שיעברו טיפול הלבנת שיניים. מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים מקצועי בקליניקה לקבלת ייעוץ מותאם אישית.
2. מהם היתרונות של הלבנת שיניים בישראל? הלבנת שיניים בישראל מתבצעת על ידי רופאי שיניים מיומנים בעלי הכשרה גבוהה בהתאם לתקני היגיינה מחמירים. המדינה ידועה בטכנולוגיית רפואת שיניים מתקדמת ומומחיות גבוהה ברפואת שיניים אסתטית במיוחד, מה שמבטיח שתקבלו תוצאות איכותיות.
3. מה לגבי היתרונות של הלבנת שיניים בטורקיה? הלבנת שיניים בטורקיה היא לרוב זולה יותר בהשוואה למדינות אחרות, בייחוד ישראל. מרפאות השיניים בטורקיה מאובזרות היטב ולרופאי השיניים יש ניסיון רב ברפואת שיניים אסתטית עם רקורד מוכח של אלפי מטופלים מרוצים. בנוסף, טורקיה מציעה את ההזדמנות לשלב טיפול שיניים עם חופשה מהנה באתר תיירות מבוקש.
4. אילו חסרונות כרוכים בהלבנת שיניים בישראל? הלבנת שיניים בישראל עשויה להיות יקרה יותר באופן משמעותי בהשוואה לטיפול במדינות אחרות. יוקר המחיה בישראל גם הוא תורם לעלויות טיפול גבוהות יותר. חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו בעת קבלת ההחלטה שלכם ולבחון האם שווה לכם לשלם סכומים גבוהים על אותו הטיפול שתוכלו לקבל בחו"ל בשליש מהמחיר.
5. מהם החסרונות של הלבנת שיניים בטורקיה? אחד החסרונות הפוטנציאליים של טיפול הלבנת שיניים בטורקיה הוא מחסום השפה, מכיוון שלא כל רופאי השיניים עשויים להיות שולטים באנגלית. חשוב לבחור מרפאה בעלת מוניטין על מנת להבטיח תקשורת ברורה כדי למנוע אי הבנות. חברות ישראליות מעניקות ליווי אישי וצמוד של נציג ישראלי דובר השפה הטורקית במטרה לסייע לכם לתקשר ביעילות עם הרופא המומחה שלכם וצוות המרפאה.
6. האם סוג חומרי ההלבנה בהם משתמשים בישראל ובטורקיה שונים? חומרי ההלבנה המשמשים בהליכי הלבנת שיניים דומים בדרך כלל בישראל ובטורקיה. עם זאת, המותגים והנוסחאות הספציפיים עשויים להשתנות בהתאם למותגים המקומיים והפופולריים בכל מדינה. רופאי שיניים בשתי המדינות משתמשים בחומרי הלבנה ברמה מקצועית ובאיכות הכי גבוהה כדי להשיג תוצאות מיטביות.
7. מה עלי לקחת בחשבון בבחירה בין הלבנת שיניים בישראל או בטורקיה? כאשר אתם מתלבטים בין הלבנת שיניים בישראל או בטורקיה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עלות, מוניטין של מרפאות שיניים, כישורי רופאי השיניים ונוחות המיקום. בנוסף, מומלץ מאוד לקרוא ביקורות והמלצות של מטופלים אחרים שעברו הלבנת שיניים בכל אחת מהמדינות.
8. למשך כמה זמן מחזיקות התוצאות של הלבנת שיניים? אורך חיי התוצאות של טיפול הלבנת שיניים עשוי להשתנות בהתאם לגורמים כגון הרגלי היגיינת הפה, בחירות תזונתיות וגורמי אורח חיים כגון עישון. באופן כללי, התוצאות יכולות להחזיק בין שישה חודשים לשנתיים. טיפולי המשך רגילים ושמירה על היגיינת פה טובה יכולים לעזור להאריך את ההשפעות של הטיפול ולשמור על השיניים לבנות לאורך זמן.
9. האם ישנן תופעות לוואי אפשריות של הלבנת שיניים? חלק מהאנשים עלולים לחוות רגישות זמנית בשיניים או גירוי בחניכיים לאחר הלבנת שיניים. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות וחולפות תוך מספר ימים. יש לעקוב אחר הוראות הטיפול שסופקו לכם על ידי רופא השיניים המומחה כדי למזער כל אי נוחות אפשרית.
10. ניתן להלבין שיניים באופן טבעי ללא טיפול מקצועי? בעוד שטיפולי הלבנת שיניים מקצועיים מספקים את התוצאות היעילות והבולטות ביותר, ישנן תרופות טבעיות שיכולות לעזור לשמור על חיוך בהיר יותר. צחצוח עם סודה לשתייה, שימוש בשטיפות פה ואכילת פירות וירקות פריכים יכולים לתרום לחיוך בריא ולבן יותר באופן טבעי. לפני שתנסו כל אחד מהטיפולים הללו התייעצו עם רופא שיניים מומחה להתאמת השיטות למצבכם.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן