הלבנת שיניים – כמה עולה החיוך הלבן והנוצץ?

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים – כמה עולה החיוך הלבן והנוצץ?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בתרבות הסלפי של היום בעלת המודעות הגבוהה לאסתטיקה ויופי, מי לא היה רוצה חיוך נוצץ מלא שיניים לבנות וצחות כמו פנינים? השיניים שלנו תופסות תשומת לב רבה ויכולות לשנות את המראה שלנו באופן משמעותי, לטובה או לרעה. בין אם אתם רוצים חיוך לבן כדי להגביר את הביטחון העצמי, לשדרג את המראה או לפנק את עצמכם, חיוך לבן יכול לעשות את כל ההבדל. אך הדרך אל שיניים נוצצות אינה תמיד פשוטה, במיוחד כשמדובר בהבנה של העלויות הכרוכות בכך. במאמר הבא אנחנו מנפצים את המיתוסים לגבי הלבנת שיניים והמחיר של ההליך החדשני. המשיכו לקרוא כדי להשיג את החיוך המבריק שתמיד רציתם מבלי לקרוע את הכיס.

אילו גורמים משפיעים על העלות של הלבנת שיניים?

עבור אנשים רבים, המחיר הוא היא לעתים קרובות השיקול הראשון שהם יחשבו עליו כאשר מדובר בהלבנת שיניים. אנחנו כאן כדי להזכיר להם שהעלויות של ההליך הן לא קבועות ויכולות להשתנות ממרפאה מרפאה. תג המחיר של ההליך הייחודי מושפע במידה רבה על ידי גורמים שונים. החל מהמוניטין של רופא השיניים, מיקומה הגיאוגרפי של המרפאה, שיטת ההלבנה ועד למצב של השיניים שלכם, אלמנטים רבים יכולים להשפיע על הסכום שתוציאו בסופו של דבר.

מהי הלבנת שיניים ביתית והאם היא מומלצת?

טיפולי הלבנת שיניים ביתיים התפוצצו בפופולריות שלהם בכל העולם בזכות היעילות והנוחות שלהם. עם זאת, עליכם לגשת אליהם בזהירות ולהתייעץ עם רופא השיניים שלכם לפני שאתם בוחרים לרכוש ערכה כזו. מבחינת מחיר, למרות שאתם עשויים לחסוך כסף, היעילות של הטיפול יכולה להשתנות. ערכות להלבנת שיניים ביתית כוללות לרוב ג'ל הלבנה ושבלונה לשיניים שתחזיק את הג'ל כנגד השיניים. ערכות אלה יכולות לנוע בין 200 ש"ח בלבד ל-500 ש"ח בערך. בנוסף, גם רצועות הלבנה ביתית לשיניים יכולות להתאים לאנשים מסוימים ותוכלו למצוא אותן בעלות של בין 50 ל-150 ש"ח. למרות שטיפולי הלבנת שיניים ביתיים הם זולים יחסית, היעילות שלהם לא גבוהה במיוחד בהשוואה לטיפול הלבנת שיניים מקצועי.

הלבנת שיניים מקצועית במרפאה לעומת ערכה ביתית

לא מעט אנשים עומדים בפני ההתלבטות בין האם לעבור טיפול הלבנת שיניים מקצועי או לקנות ערכה ביתית. אמנם טיפול מקצועי עשוי להיות יקר יותר, אך זכרו כי הוא מספק תוצאות מידיות ומתמשכות באיכות הטובה ביותר. לטיפול הלבנת שיניים מחיר משתנה הנע על פני טווח מחירים רחב יחסית, כאשר טיפול בודד יכול לנוע בין 900 ש"ח ל-3,000 ש"ח. קחו בחשבון את האפקטיביות של ההליך וההחלטה צריכה להיות פשוטה. טיפולי הלבנה המתבצעים בצורה מקצועית במרפאה המתמחה באסתטיקה דנטלית יכולים להניב תוצאות דרמטיות בפגישה אחת בלבד. אפשרויות עשה זאת בעצמך, לעומת זאת, דורשות שתחזרו על התהליך במשך מספר שבועות לקבלת שינויים נראים לעין. אם אתם עדיין מתלבטים, התייעצו עם רופא שיניים מומחה במרפאה מקצועית שלכם לקבלת המלצה מותאמת אישית המבוססת על מצב השיניים שלכם.

אז מה החשבון הסופי, כמה עולה הלבנת שיניים?

מחירי הלבנת שיניים משתנים באופן מהיר. אתם יכולים לבחור בערכה ביתית במחיר סביר בעלות של של 100 ש"ח או ללכת על כל הקופה עם טיפול מקצועי שיכול לעלות כמה אלפים. עם זאת, העלות של הטיפול המקצועי היא נמוכה בהשוואה ליתרונות שלו. אולי מחיר זול עשוי לקרוץ לכם, אבל אל תשכחו שערכות ביתיות מעניקות רק תוצאה זמנית ויכולות להיות יקרות יותר בטווח הארוך.

כמה זמן מחזיקות התוצאות של הלבנת שיניים?

אורך החיים של תוצאות ההלבנה אינו זהה אצל כל מטופל/ת. התוצאות תלויות בגורמים שונים, אך בעיקר בהיגיינת השיניים ובבחירות אורח החיים שלכם. עם שגרת ניקוי קפדנית, התוצאות של הלבנת שיניים מקצועית יכולות להחזיק עד כ-3 שנים, בעוד שערכות ביתיות דורשות טאצ'-אפים תכופים.

מיתוס – הלבנת שיניים פוגעת באימייל השן?

חשש שעולה לעתים קרובות הוא האם טיפולי הלבנה מזיקים לשיניים. החדשות הטובות הן שכאשר ההליך מתבצעת כראוי במרפאה מקצועית הוא בדרך כלל בטוח. עם זאת, אתם עלולים לחוות רגישות זמנית ולכן חשוב להתייעץ עם רופא שיניים מקצועי במיוחד אם יש לכם שיניים רגישות.

איפה מומלץ לעבור טיפול הלבנת שיניים?

כאשר אתם שוקלים לעבור טיפול הלבנת שיניים, המיקום של המרפאה יכול למלא תפקיד משמעותי בקביעת המחיר הסופי. ישראל ידועה בשירותי הבריאות האיכותיים שלה, אבל הם מגיעים במחיר גבוה. הלבנת שיניים בישראל יכולה לעלות לכם עד כ-3,000 ש"ח, במיוחד בערים גדולות כמו תל אביב או ירושלים. מצד שני, כשמדברים על הלבנת שיניים אי אפשר לא לדבר על האיכות של ההליך בטורקיה. טיפולי שיניים בטורקיה מתבצעים באיכות גבוהה ובשבריר מהעלות. הלבנת שיניים בטורקיה יכולה לעלות בין 600 ל-1,200 ש"ח, חיסכון משמעותי.

למה טורקיה היא הבחירה המובילה?

אולי אתם תוהים, למה לבחור בטורקיה להלבנת שיניים? ראשית, מרפאות השיניים בטורקיה משתמשות בטכנולוגיה חדשנית ובחומרים העדכניים ביותר שקיימים היום. יתרה מכך, עלויות התפעול הנמוכות בטורקיה מאפשרות למרפאות להציע טיפולים איכותיים במחירים נוחים יותר. המחירים הזולים לא אומר שבטורקיה מתפשרים על שירות ואיכות, להיפך. מרפאות טורקיות רבות מספקות נוחות יוקרתית וטיפול מותאם אישית שיגרום לטיפול השיניים שלכם להרגיש יותר כמו יום בספא. יתרון נוסף של טורקיה לטיפולי שיניים הוא הפופולריות של תיירות מרפא בטורקיה. חברות ישראליות מציעות חבילות הכוללות לא רק את הטיפול, אלא גם לינה ותחבורה ומספקות חוויה נוחה במיוחד. טיפול הלבנת שיניים בטורקיה יעניק לכם גם חיוך זוהר ולבן וגם חופשה קצרה ומהנה.

לסיכום

חיוך לבן ונוצץ נחשק על ידי אנשים בכל העולם, במיוחד היום. עכשיו אתם יודעים בדיוק כמה עולה החיוך המושלם ומה נדרש מכם מבחינה כלכלית כדי לקבל אותו. למרות שהטיפול עשוי לדרוש השקעה, היתרונות שלו הם מדהימים – חיזוק הביטחון העצמי, שיפור משמעותי של המראה החיצוני וחיוך שיכול להאיר את כל החדר. לא שווה להשקיע בזה? זכרו, כשמדובר במשהו יקר כמו החיוך שלכם, בחירה בעצמכם היא הבחירה הטובה ביותר.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן