המהפך של קובי קרץ היקר – 21 עקירות שיניים ו-9 שתלים בדרך לשיקום פה מלא

קובי קרץ היקר לאחר השתלת שיניים

המהפך של קובי קרץ היקר – 21 עקירות שיניים ו-9 שתלים בדרך לשיקום פה מלא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

תכירו את קובי היקר 🙂
את קובי הכרתי לפני שבועיים בטורקיה בפעם הראשונה, והוא הגיע אלינו עם שיניים מאוד לא בריאות.

ריקבון מתקדם בשיניים שגרם לספיגת עצם חמורה.קובי סחב איתו חיוך ללא גאווה כבר שנים, בעיקר בגלל הפחד מהפרוצדורה המסובכת שהוא היה צריך לעבור שהייתה ניראת לו מפחידה מידי.

המצב הלך והידרדר עד שכל השיניים של קובי כבר היו עם תאריך תפוגה, לא הייתה ברירה לעקור את כל 21 השיניים שנשארו לו בפה ולעבור שיקום מלא על ידי שתלים.כשהגיע לטורקיה הוא קודם כל עשה בדיקות מקיפות על ידי הפרופסור המנתח – צילום דמוגרפי/ct וצילום פנוראמי שאפשרו אחר כך לשני הרופאים שהיו אחראים על המטופל במרפאה (הרופא הכירורגי והרופאה האסתטית) לנהל סיעור מוחות אפקטיבי יותר.

קודם כל בגלל חרדה גדולה של המטופל החלטנו לבצע את ההליך בבית חולים תחת הרדמה מלאה (אין ספק שהיה ניתן לעשות את הטיפול גם רק עם הרגעה , אבל במקרה של קובי הוחלט על הרדמה מלאה) בטיפול נעקרו 21 שיניים, והושתלו 9 שתלים. הניתוח הסתיים בהצלחה, אחרי מעט שעות התאוששות בבית החולים שוחרר למלון ללא כאבים וכבר אז עם חיוך גדול, הוא לא האמין שהוא יכול היה לעבור את הטיפול הזה בלי להרגיש דבר, ללא כאבים.

לפני שקובי חזר לישראל לקליטה של השתלים החדשים והמתנה של שלושה חודשים להרכבת הכתרים הקבועים, הכנו לו שיניים זמניות שישמשו אותו לתקופת ההחלמה.והאמת שכבר כיף לראות אותו מחייך!

קובי תודה שנתת בנו אמון והצטרפת למשפחה, נתראה בהמשך 😘

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן