השתלות עצם בטורקיה

ניתוחים אסתטיים בחניכיים כל מה שצריך לדעת

השתלות עצם בטורקיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בכל הנוגע להחלפת שיניים חסרות, קיימים כיום פתרונות רבים ויעילים מבעבר לטיפול בבעיה.
הפתרון השכיח והמקובל ביותר שבוחרים בו רובם המוחלט של המטופלים הסובלים מאובדן שיניים, נקרא השתלת שיניים. עם זאת, השתלות שיניים הן רק השלב הסופי בטיפול, כאשר לא אחת יש צורך בביצוע פעולות הכנה לקראת ההליך. אחת מפעולות ההכנה הנפוצות שנדרשות לעיתים כשלב מקדים להתקנת שתלי שיניים, היא השתלת עצם. במדריך זה נסביר אודות מאפייניהן של השתלות עצם, עבור מי הן יכולות להיות רלוונטיות, כיצד הן מבוצעות ומהם היתרונות הגלומים בביצוע השתלות עצם בטורקיה.

מה הן השתלות עצם?

השתלות עצם הן פרוצדורה מקדימה להשתלות שיניים המהוות הליך נפוץ למדי שמתבצע בקרב חלק מהמטופלים המתעתדים לעבור השתלת שיניים, כהכנה לקראת התקנת שתלי השן. במידה ואתם אמורים לעבור השתלת שיניים, ייתכן כי גם כהכנה להשתלה שלכם יוצע לכם לעבור השתלת עצמות בפה. חשוב לדעת כי למרות השם המאיים של הפעולה הזו, מדובר בהליך נפוץ מאוד ובטיחותי למדי שאין סיבה לחשוש מפניו. גם מידת הכאב בהשתלות עצם, היא מצומצמת למדי כאש הפרוצדורה מבוצעת בידיו של מנתח פה ולסת מנוסה, אמין ומקצועי. 

עבור מי השתלות עצם בטורקיה עשויות להיות רלוונטיות?

השתלות עצם נדרשות עבור מטופלים שעתידים לעבור השתלת שיניים אך חסרים את התשתית הנדרשת לכך, של עצמות לסת טבעיות, חזקות ובריאות שיוכלו לשמש כתומכות לקיבוע שתלי השן. מחסור כזה בעצמות לסת טבעיות ועמידות, עשוי לנבוע ממספר גורמים שונים ובהם:

  • מחלות חניכיים
  • פגם התפתחותי
  • חבלה בפנים או פציעת לסת
  • חללים ריקים שנותרו  בעקבות עקירות שיניים או אובדן שיניים.

עבור מטופלים שאיבדו שיניים עשויים לצורך העניין, שתלי העצם בפה מהווים תשתית הכרחית שעליה יקובעו השתלים. הדבר רלוונטי הן במקרים שבהם השתלת שיניים מתבצעת מיידית אחרי אובדן השן והן כאשר היא נעשית במועד מאוחר יותר. הלכה למעשה, מרבית האנשים אינם מבצעים את השתלת השיניים ממש בסמיכות לאובדן שיניהם הטבעיות. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאובדן מסת עצם בלסתות מתחיל להתרחש כבר החל מאותו הרגע שבו השן נפלה או נעקרה ממקומה.

כיצד השתלות עצם מתבצעות, בעצם? 

השתלות שיניים מתבצעות לרוב במספר שלבים. השתלת השיניים מתחילה בכך שהשן הפגועה מוסרת מהפה אם טרם נשרה מעצמה או נעקרה על ידי רופא שיניים. בשלב הבא, נהוג להכין את עצמות הלסת לביצוע ההשתלה. בשלב זה מתברר לעיתים כי יש צורך להשיל עצם. השתלת שתלי עצם הינה פעולה שכל תכליתה היא להחליף עצם חסרה או שחוקה בלסת, והיא יכולה גם לסייע בשיקום מבנה הלסת במטופלים. 

היה ואיבדתם חלילה שיניים בעקבות חבלה או חורים בשיניים שהחמירו עד כדי ריקבון, ניתן בהחלט להניח שהעצם סביב הלסת שלכם כבר החלה להתדרדר כבר מרגע שאיבדתם את השן או השיניים. במצב זה נדרשת בדרך כלל השתלת עצם כדי ליצור תשתית יציבה ועמידה להתקנת שתלי השן.

ניתוחי השתלות עצם כרוכים ברוב המקרים בהשתלה של פיסת עצם הנלקחת מאזור אחר בפה או בגוף של המטופל, אם כי בחלק מן המקרים יש צורך לקחת שתל עצם ממקורות חיצוניים כמו שתל עצם סינתטי או שתל עצם מהחי, כחלופה לעצם הלסת החסרה. אותה רקמת עצם מוטמעת לאחר מכן בעצם הלסת הטבעית של המטופל. 

כמה זמן צריך לחכות להשתלת שיניים לאחר השתלת עצם?

השתלת עצם מחייבת זמן החלמה שיכול להימשך בין 3 חודשים עד שנה שלמה, עד שמגיעים למצב בו העצם שהושתלה נטמעת לגמרי בפיו של המושתל כך שתהיה יציבה דיה כדי לתמוך בהתקנת השתלים הדנטליים. משך ההחלמה שונה בין מטופל למשנהו, לכן לא ניתן להתחייב לטווח זמנים ספציפי שבו השתל אמור להיטמע בפה. על מנת לזהות מתי שתל העצם נטמע כראוי יש להגיע לרופא השיניים שניתח אתכם לצורך ביקורת תקופתית ומעקב כאשר על פי ההתקדמות בקליטת העצם, ניתן יהיה להכריע מתי אפשר להתקדם לשלב של התקנת שתלי השן בפועל.

מהם היתרונות הקיימים בביצוע השתלות עצם בטורקיה?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מישראל, מגלים את התועלות הרבות הגלומות בביצוע השתלות שיניים והשתלת עצם בחו"ל. רבים בוחרים ולא בכדי, לבצע השתלות עצם בטורקיה, הודות לעלויות הנמוכות משמעותית של השתלת עצם והשתלות שיניים, מחוץ לגבולות הארץ. השתלות עצם בתורכיה מאפשרות למטופל ליהנות גם מטיפול רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם תוצאות  לא פחות ממושלמות, גם מליווי אישי לאורך כל התהליך, וגם מעלות אטרקטיבית במיוחד של  כשליש ממחירן של השתלות עצם בישראל.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן