חיוך הוליוודי ב-20 אלף ש"ח כולל מלון, העברות ואחריות – יש דבר כזה?

חיוך הוליוודי ב  אלף שח כולל מלון העברות ואחריות יש דבר כזה

חיוך הוליוודי ב-20 אלף ש"ח כולל מלון, העברות ואחריות – יש דבר כזה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

יוקר המחייה במדינת ישראל נותן את אותותיו בכל תחום בחיינו כמעט, ותחום רפואת השיניים, אינו יוצא דופן במובן זה. טיפולי שיניים בישראל נחשבים יקרים מאוד ביחס לעלותם במדינות שונות בחו"ל, ובפרט בהשוואה למחיר טיפולי שיניים בטורקיה. לכן ישראלים רבים מוצאים את עצמם פונים להגשמת החלום על חיוך הוליוודי בטורקיה, במקום כאן בישראל. 

על טיפולי שיניים והמחירים שימחקו לכם את החיוך מהפנים

כל ישראלי שנזקק אי פעם לטיפול שיניים, נחרד לגלות כמה יקר הסיפור. טיפולים שיניים ואדרבא כשמדובר בטיפולי שיניים אסתטיים, יכולים להגיע גם לעלות בת עשרות אלפי ש"ח. מדובר בסכומים שאינם בנמצא עבור רבים מאיתנו, כאשר איש אינו ערב לכך שהתוצאה תהיה בהכרח משביעת רצון, גם כשהטיפול מתבצע במרפאה ישראלית בעלת שם, לכאורה. לכן בשנים האחרונות, ישראלים רבים בוחרים לעבור טיפולי שיניים בחו"ל, בדגש על טיפולי אסתטיקה דנטלית מסוגים שונים, שמשתלם הרבה יותר לבצע במרפאות שיניים בטורקיה.

"חיוך הוליוודי בטורקיה" – זה לא שם של סרט

אם שקלתם לעבור השתלת שיניים בחו"ל, ציפוי חרסינה לשיניים, התקנת כתרי זירקוניה או כל טיפול שיניים אחר, תשמחו לדעת כי ישנן חברות ישראליות המציעות כיום חבילות מיוחדות של תיירות מרפא בטורקיה. מדובר בחבילות הכוללות בדרך כלל גם את עלות השהייה במלון בטורקיה, את עלות ההעברות ממקום למקום וכמובן – גם את מחיר טיפול השיניים עצמו, שעל התוצאה ממנו קיימת אחריות בת שנים רבות. העלות הממוצעת לחבילה כזו נעה סביב העשרים אלף שקלים, אם כי במקרים מורכבים במיוחד, כאשר נדרש שיקום מלא של הפה, העלות עשויה להיות גבוהה מכך.

יחד עם זאת, ביחס למחיר הטיפול המקביל בארץ, מדובר בהכרח בחיסכון משמעותי מאוד בעלויות, בכל מקרה.

מה העלות שנשלם על טיפולי שיניים בטורקיה? 

העלות של טיפולי שיניים בתורכיה זולה כאמור, עשרות מונים מזו של טיפולי שיניים בישראל.

למשל, מחירם של שתלים דנטליים בארץ נע בין 2500 ו- 6000 שקלים לשתל בודד. זאת כאשר מלבד עלותו של השתל, מטופלים במרפאות שיניים ישראליות נדרשים לכסות גם את עלות הכתר שנעה בין 1,500 ו- 5,000 שקלים בממוצע. גם בהלבנות שיניים מקצועיות וודאי שבטיפולים של ציפוי לשיניים, קיימים הבדלים דרמטיים ביותר בין העלויות בישראל לבין עלות הטיפול בטורקיה.

לדוגמא, המחיר לציפוי שיניים למינייט בישראל מתחיל סביב ה- 2,000 שקלים ומאמיר גם עד כ- 4,000 שקלים עבור ציפוי לשן בודדת. זאת כאשר בטורקיה ציפוי לשן עולה כ- 400 דולרים בלבד – הבדל של 700 שקלים לשן ואף הרבה למעלה מכך. בנוסף, העלות לחבילת טיפול של ציפוי למינייט לשיניים בטורקיה, מכסה לרוב גם ליווי אישי, שהייה במלון, נהג צמוד ומתרגמת מעברית לטורקית במרפאת השיניים. זאת לצד אחריות לעבודה שניתנת למשך שנים.

אבל איך זה כל כך זול – מה הקאץ'?

מחירם של טיפולי שיניים בטורקיה כמו במדינות אחרות בחו"ל, הן בסופו של עניין נגזרת של יוקר המחיה במדינה שזה הטיפול מבוצע. ככלל, כאשר מחירי הנדל"ן ודמי השכירות של מרפאת השיניים הם נמוכים יותר, כך גם הוצאותיה השוטפות של המרפאה הן פחותת. בהתאם לזאת, מרפאות שיניים טורקיות יכולות להרשות לעצמן להציע לתיירים ממדינות זרות מחירים נמוכים יחסית ועדיין להרוויח לא רע בכלל.

האם איכותם של טיפולי שיניים בטורקיה גבוהה כמו בישראל?

על פי התגובות של מטופלים ישראלים שעברו טיפולי שיניים בטורקיה, ניכר שאיכות הטיפול במרפאות השיניים הטורקיות אינה נופלת מזו בארץ. מרפאות השיניים בטורקיה משתמשות בציוד מתקדם מאוד, ומעסיקות רופאי שיניים ברמה הגבוהה ביותר, שיש להם ניסיון מקצועי עשיר בביצוע השתלות שיניים, הלבנות שיניים, הרכבת כתרים, הנחת ציפויי שיניים ושאר טיפולי אסתטיקה דנטליים. זאת בנוסף לאחריות על התוצאה, שרוב המרפאות הטורקיות מציעות ללקוחותיהן.

אילו סיכונים כרוכים בביצוע טיפולי שיניים בטורקיה?

אף שרמתם של טיפולי השיניים בטורקיה אינה נופלת מרמת הטיפולים בארץ, חשוב להיות ערים לחסרונות שעלולים להיות לפנייה לטיפול שיניים בחו"ל. למשל, בחלק מהמקרים עשוי להידרש יותר מטיפול יחיד, מה שמחייב את המטופל לשהייה ממושכת יחסית בחו"ל או למספר ביקורים נפרדים. בנוסף, אם חלילה נוצר סיבוך כלשהו או שחלים שיבושים במסגרת הטיפול (מה שעלול להתרחש גם בארץ), חשוב לדעת מראש כי ביטוח נסיעות לחו"ל אינו מכסה מבוטחים שנסעו לטיפולי שיניים בחו"ל.

לסיכום

מעוניינים להגיע להחלטה מושכלת לגבי טיפולי שיניים בטורקיה? כדאי להתייעץ עם ישראלים שכבר עברו טיפולים כאלו ולשמוע מהם על התרשמותם האישית ושביעות רצונם מהתוצאות.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן