זירקוניה בטורקיה e

כתרי זירקוניה בטורקיה בשליש מחיר מהארץ ובאיכות הגבוהה ביותר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כידוע, כתרי זירקוניה נחשבים לכתרים החזקים, העמידים והאיכותיים ביותר שרפואת השיניים בעולם מציעה כיום. מדובר בכתרים המבוססים על שימוש בחומר הזירקוניום ואשר מצופים בחרסינה. כתרים אלה מהווים פתרון מעולה לציפוי שיניים בשל תכונותיהם הייחודיות: הזירקוניום לבן באופן טבעי, נוקשה, לא מתבלה בקלות, עמיד בפני תהליכי חמצון, לא מתכלה, ובעל מראה שקוף למחצה לאחר שהוא עובר סינטור (התהליך שבו מכינים גבישים מוצקים מאבקת הזירקוניום). עם זאת, מאחר שתהליך הייצור של כתרי זירקוניה הוא ארוך, מורכב וכולל בלאי רב, מדובר בכתרים שמחירם בארץ יקר באופן ניכר בהשוואה לכתרים פשוטים יותר המבוססים על שימוש בזהב, בחרסינה או בסגסוגת של מתכות. בשל כך, נראה כי בשנים האחרונות מטופלים רבים פונים לביצוע הטיפול בטורקיה – שכבר במשך עשורים מבססת עצמה כמעצמה בינלאומית של רפואה אסתטית. המטופלים מדווחים על חוויה נעימה, בטוחה, מהירה ויעילה – ובעיקר, זולה.

עם זאת, ביצוע ציפוי שיניים במדינה זרה עשוי להעלות חששות מסוימים: האם מדובר במדינה בטוחה? האם כדאי לסמוך על הרופאים הטורקים? מי מנהל את ההתקשרות עם הקליניקה? האם המחיר הזול שווה את זה? במאמר זה ננסה להשיב על כמה מהשאלות העיקריות שחוזרות אצל מטופלים ישראלים.

האם מדובר במדינה בטוחה?

אף על פי שהיחסים בין ישראל וטורקיה ידעו ימים טובים יותר, ניכר כי אין חשש ממשי בחופשה קצרה בטורקיה עבור ישראלים ויהודים. כידוע, טורקיה היא אחת מן היעדים הפופולריים ביותר עבור נופשים ישראלים כבר כמה עשורים ברצף, ולכן ניכר כי אין בעיה בנסיעה אליה. בעוד אנשי מערכת הביטחון או אנשי קבע צריכים לפעול לאור ההוראות של משרד הביטחון, שלפעמים מגביל את נסיעותיהם למדינות זרות כמו טורקיה, לאזרחים ישראלים אין שום בעיה לערוך חופשה בטורקיה או סיבה לחשוש מנסיעה קצרה לשם – על אחת כמה וכמה כשמדובר ב"תיירות מרפא".

כתרי זירקוניה הם אופציה פופולרית לכתרי שיניים בטורקיה בשל העמידות והמראה הטבעי שלהם.
כתרי זירקוניה הם אופציה פופולרית לכתרי שיניים בטורקיה בשל העמידות והמראה הטבעי שלהם.

האם כדאי לסמוך על הרופאים הטורקים?

בכל הנוגע למקצועיות, המטופלים הישראלים יכולים להיות בטוחים שחברות התיווך הישראליות – החברות שמנהלות את הנסיעות הרפואיות לטורקיה – בוחרות במרפאות ברמה הגבוהה ביותר מבחינת מקצועיות ומתן שירות. מדובר ברופאים מקצועיים ובעלי מוניטין שמחזיקים בציוד החדשני ביותר ואשר מעבירים מפעם לפעם השתלמויות לרופאי שיניים מכל העולם – גם לרופאים ישראלים. מעבר לזה, הפופולריות ההולכת וגוברת של ציפויי השיניים גרמה לכך שרופאי השיניים בטורקיה ביצוע עשרות אלפי טיפולים מסוג זה ב-15 השנה האחרונות, כך שמדובר ברופאים מנוסים ביותר.

מהו המחיר של ציפוי שיניים בטורקיה ומה הוא כולל?

כמובן, היתרון המשמעותי ביותר שיש למרפאות השיניים הטורקיות להציע למטופל הישראלי הוא המחיר. כידוע, ציפוי שיניים הוא אחד מן הטיפולים היקרים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית, והוא יכול להסתכם במחיר של עשרות אלפי שקלים במרפאות בארץ. לעומת זאת, המחירים בטורקיה מגיעים לשליש מהמחיר בישראל עבור חבילה שלמה, הכוללת את ציפוי השיניים עצמו, את הטיסות לטורקיה ובחזרה ממנה, את ההסעות בתוכה ואף את הלינה בבית מלון. חשוב לציין שחברות התיווך הישראליות מלוות את המטופל גם לאחר שנים, שכן הן מציעות אחריות על ציפוי השיניים – כך שגם האחריות מגולמת במחיר.

כתרי זירקוניה עשויים מחומר חזק, תואם ביולוגי, שיכול לעמוד בלאי לאורך זמן.
כתרי זירקוניה עשויים מחומר חזק, תואם ביולוגי, שיכול לעמוד בלאי לאורך זמן.

יש עם מי לדבר?

עם זאת, ביצוע של טיפול אסתטי במדינה זרה עשוי להיות תהליך מורכב ומלא חששות, ולכן ישנה חשיבות רבה גם לליווי המקצועי והרגשי של חברות התיווך הישראליות. כאמור, התיווך כולל ליווי אישי, פיזי וטכני של המטופלים מול המרפאות – אך הוא כולל גם תמיכה נפשית וייעוץ מקצועי, היבטים חשובים מאוד כשמדובר באופרציה אסתטית. הליווי הצמוד של חברות התיווך מאפשר למטופלים לעבור את הטיפול בביטחון וברוגע ומבטיח חוויה בטוחה ותוצאות מרשימות.

לסיכום

לכאורה, נראה כי לא קל לבחור בביצוע של ציפוי שיניים בטורקיה: מדובר במדינה זרה, בשפה זרה וברופאים שהתקשורת איתם עשויה להיות מוגבלת או מאתגרת. עם זאת, היתרונות של ביצוע הטיפול בטורקיה מבוהקים. חברות התיווך הישראליות דואגות לכל הפרטים הטכניים ומטפלות בכל המכשולים שעשויים לעמוד בדרכם של המטופלים אל החיוך המושלם, מלוות את המטופלים מ-א' ועד ת' – מקצועית, פיזית ורגשית – ומקשרות אותם אל הקליניקות הטובות ביותר בטורקיה, שפועלות לאור התקנים הגבוהים ביותר בעולם. בסופו של דבר, מדובר במדינה שכנה ובטיסה שאורכת שעתיים, בטיול נחמד באירופה ובמפגש עם המרפאות המתקדמות ביותר בעולם – וכל זה בשליש מחיר.

Facebook
WhatsApp

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!