לימנייט – כל מה שצריך לדעת

לימנייט כל מה שצריך לדעת

לימנייט – כל מה שצריך לדעת

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

הטיפול בשיניים והשמירה עליהן מהווים אתגר משמעותי מאוד. יחד עם זאת, טיפול נכון בשיניים עשוי להפחית את הפגיעה במידה ניכרת, ואף למנוע אותה. אחת הדרכים הבדוקות למניעת הפגיעה בשיניים הינה ציפויי לימנייט של השיניים. בשורות להלן נעסוק בדרך המיוחדת הזאת להגן על השיניים מפני עששת ועל היתרונות הנוספים של לימנייט בדרך לאיכות חיים טובה יותר. מהו בעצם ציפוי הלימנייט ומה הופך אותו לפתרון כל כך איכותי? מה היתרונות של ציפוי הלימנייט ואיך אפשר לשמור עליו לאורך שנים? למה חשוב לבצע את הליך הציפוי אצל בעל מקצוע מיומן? בשורות להלן נשיב בהרחבה לשאלות הללו.

מה זה בעצם ציפוי לימנייט? 

ציפוי לימנייט לשיניים הוא כיסוי של שיניים פגועות באמצעות חומר מיוחד. החומר הזה נועד להשגת שתי מטרות במקביל:

  1. אסתטיקה: שיניים יפות ומסודרות מהוון מרכיב משמעותי במראה הכללי. גם אם לאדם מסוים יש פנים יפות באופן מיוחד, כולם ישימו לב דווקא לשיניים שלו, אם הן פגומות. ציפויי למינייט איכותיים מאפשרים לשפר את המראה של השיניים, גם במקרה שהפגיעה האסתטית בהן היא משמעותית.
  1. בריאות: לימנייט אשר מותקן בצורה איכותית מסייע גם בהגנה על השיניים מפני עששת. למרבה הצער, מדובר בבעיה המאפיינת את כל שכבות האוכלוסייה ואת כל שכבות הגיל. מקורה של העששת בתזונה, אבל גם בטיפול לקוי בשיניים. ציפוי לימנייט איכותי המתוקן בצורה מקצועית עשוי לשנות את המשוואה ולשפר את ההגנה אצל המטופל.

יחד עם זאת, כפי שעוד יוסבר בהמשך, ציפוי לימנייט לשיניים מחייב התנהלות זהירה וטיפול נאות בשיניים. לא ניתן לראות בציפוי תחליף לטיפול הולם.

למה ציפוי למינייט נחשב לטיפול איכותי?

כאמור, אחת הבעיות שהן תוצאה מובהקת של אורח החיים המודרני והתשונה הלקויה, היא בעיות שיניים המתעוררות כבר בגילאים צעירים. בתחילה הבעיות אינן מורגשות במיוחד, ורק האסתטיקה של השיניים נפגעת באופן איטי אבל בהתמדה. בהמשך הפגיעה מורגשת יותר, ולעיתים מזומנות נוצר הכרח לעקור שיניים, מה שמחייב מציאת פתרונות הולמים. על מנת לעצור את ההידרדרות מצד אחד ולשפר את האסתטיקה מצד שני, נוהגים מטפלים רבים להציע למטופלים לצפות את השיניים שלהם. אחד הסוגים היותר נפוצים של ציפוי הינו ציפוי לימנייט. הציפוי האיכותי הזה מגן על השיניים מצד אחד, וניתן ליצור באמצעותו גם תותבות למינייט אסתטיות, המחזירות למטופל את המראה הטבעי והאסתטי של השיניים. 

מהירות

הטיפול באמצעות ציפוי לימנייט הוא מהיר יחסית. עם זאת, לפני ביצוע הטיפול יש לבצע תיקונים נדרשים בשיניים, כולל סתימות וטיפולי שורש מתבקשים.

איכות

לימנייט הוא ציפוי איכותי, שבטיפול נכון עשוי לשרוד תקופה ארוכה.

אסתטיקה

ציפוי הלמינייט הוא אסתטי מאוד ומעניק לשיניים את המראה החי והטבעי שכל אדם חושק בו.

על היתרונות של לימנייט ולמה זה כדאי

הבחירה בביצוע ציפוי לימנייט של השיניים טומנת בחובה כמה יתרונות חשובים:

  1. אפשרות מעולה לטיפול בשיניים שבורות: בחלק ניכר מהמקרים, בוחרים מטופלים להימנע מטיפול בשיניים שבורות, כל עוד השבר איננו מלווה בכאב. .ההימנעות כשלעצמה מקצרת את חיי השן ועלולה להפוך בתוך זמן קצר יחסית למטרד מכאיב. ציפוי לימנייט איכותי מטפל בשיניים השבורות ומונע החמרה של בעיה קיימת.
  1. צמצום רווחים בין השיניים:  צמצום הרווחים הוא כמובן דבר שמשפר בצורה מהותית את המראה שלהן. עם זאת, הצמצום של הרווחים בין השיניים מונע גם בעיות בחניכיים.
  1. טיפול המשך ייחודי: ציפוי לימנייט עשוי להוות גם טיפול המשך ייחודי לשיניים. היתרון הגדול של לימנייט טמון בעובדה שלא משנה אם השיניים עבור טיפולים קודמים, ואפילו אם הותאם להן כתר אחד או יותר. בכל מקרה ניתן לבצע ציפוי לימנייט איכותי, שישתלב היטב עם טיפולים קודמים. 

למה חשוב לבצע ציפוי לימנייט אצל רופא שיניים המתמחה בכך?

כאמור, ציפוי לימנייט איכותי של השיניים דורש רמה גבוהה של מקצוענות. ככל שהטיפול הנדרש בשיניים הוא מורכב יותר, כך ציפוי לימנייט מהווה אתגר משמעותי יותר. טיפול בלתי מקצועי, או על ידי מי שאיננו מכיר את הנושא על בוריו, עלול להתגלות כפחות איכותי, והעלות שלו תהיה גבוהה יותר בטווח הארוך. מנגד, טיפול על ידי איש מקצוע מיומן יכול לשרוד שנים ארוכות. זאת, כמובן, בהנחה שהמטופל שומר בעצמו על השיניים, אוכל נכון ומטפל בהן כנדרש.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן