שתלים דנטליים: כמה זה עולה ומה המחיר שאתם צריכים לשלם ב-2023 על השתלת שיניים בטורקיה

e

שתלים דנטליים: כמה זה עולה ומה המחיר שאתם צריכים לשלם ב-2023 על השתלת שיניים בטורקיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיניים היא טיפול מורכב וארוך שעשוי להימשך עד שישה חודשים ואשר כרוך בשיתוף פעולה מלא וחיוני בין הרופא המטפל והמטופל. לעומת טיפולי שיניים אחרים, אשר עניינם אסתטי בלבד (כמו הלבנת שיניים) או פונקציונלי בלבד (כמו טיפולי שורש או עקירות), השתלת שיניים נחשבת טיפול ייחודי מאחר שהיא משמעותית הן מבחינה אסתטית, הן מבחינה תפקודית. למטופלים המתמודדים עם שיניים חסרות או סובלים משיניים הרוסות, ואשר מעוניינים בתיקון מקיף ומעמיק של המצב, רופאי השיניים נוהגים להמליץ על השתלת שיניים. למעשה, מדובר בטיפול ניתוחי שבסופו המטופל זוכה בשיניים חדשות, חזקות, יציבות ועמידות, הנותרות בפיו למשך עשרות שנים.

השתלת שיניים היא דרך פופולרית ויעילה להחליף שיניים חסרות.
השתלת שיניים היא דרך פופולרית ויעילה להחליף שיניים חסרות.

כיצד מתבצעת השתלת שיניים?

כפי שתואר, השתלת שיניים היא טיפול ארוך ומורכב, ולכן גם המחיר שלה נחשב יקר יחסית. באופן עקרוני, מדובר על טיפול המחולק לשלושה שלבים ואשר נמשך מספר חודשים. זהו המהלך הכללי של הטיפול, בקצרה: ראשית, לפני שהטיפול מתחיל, המטופל עובר צילומים ובדיקות מקדימות נחוצות וכן תשאול רפואי מעמיק (שכן מדובר בהליך כירורגי, שאף נערך, לעתים, בהרדמה כללית). כמו כן, בשלב זה הרופא המטפל עורך מדידות של הלסת ושל המיקומים המיועדים להשתלה ומעביר את הממצאים למעבדת שיניים, שבה טכנאי שיניים יעמלו על יצירתם של הכתרים. אם כן, בשלב הראשון של הטיפול, הרופא המטפל משתמש במקדחים ייעודיים ומבצע קידוח בעצם הלסת, ולאחר מכן מבריג שתל דנטלי – שדומה לבורג טיטניום קטן – אל תוך העצם. בשלב הבא, שעשוי לארוך כמה חודשים, הרופא והמטופל ממתינים להיקלטותו המלאה של השתל הדנטלי בתוך העצם, אשר מתאחה סביבו. בתום הליך ההיקלטות, רופא השיניים חושף את השתלים, שכעת מבצבצים מעט מתוך החניכיים, ומתקין על גביהם מבנה כותרתי ממתכת (שאליו יחוברו הכתרים בהמשך). לאחר מספר שבועות, השלב האחרון של הטיפול יוצא לפועל ובמהלכו רופא השיניים מתקין את הכתרים – כלומר את השיניים הסופיות – על גבי השתלים הדנטליים.

שתלים דנטליים עשויים מטיטניום ומוכנסים בניתוח לתוך עצם הלסת.
שתלים דנטליים עשויים מטיטניום ומוכנסים בניתוח לתוך עצם הלסת.

מה משפיע על מחירו של הטיפול?

כאמור, עלות הטיפול להשתלת שיניים עשויה להיות יקרה באופן יחסי. עם זאת, מחיר הטיפול משתנה בהתאם לנתונים מסוימים ונע בין כמה אלפי שקלים לשתל בודד (הכולל גם כתר) לעשרות אלפי שקלים עבור טיפול הכולל כמה שתלים דנטליים. אם כן, מהם אותם פרמטרים המשפיעים על עלות הטיפול?

ראשית, כמובן, מחירם של שתלים דנטליים משתנה ממרפאה למרפאה ובהתאם לרופא המטפל. רופא שיניים מומחה, בעל ניסיון עשיר ומוניטין, יגבה מחיר גבוה עבור שתלים דנטליים, בעוד מרפאות שבראשן עומדים רופאים מתחילים יציעו השתלות שיניים במחירים זולים יותר. כמו כן, גם המעבדה שאיתה הקליניקה עובדת משפיעה על המחיר: אם מדובר במעבדה מקצועית ומתקדמת, מובן כי מחירו של הטיפול יעלה בהתאם.

נתון נוסף אשר עשוי להשפיע על מחיר הטיפול קשור לשיניים הזמניות – אופציה המאפשרת למטופל לשוב לתפקוד מלא מיד עם סיום השלב הראשון של הטיפול. אם רופא השיניים והמטופל בוחרים להתקין שיניים אקריליות זמניות לאחר החדרת השתלים הדנטליים – שיניים אשר נותרות בפה לאורך הליך ההיקלטות של השתלים בתוך עצם הלסת – הרי שזה מכתיב עלייה נוספת במחיר הטיפול.

ואולם, אחד הגורמים המהותיים ביותר אשר משפיעים על העלות של שתלים דנטליים הוא החומר שממנו עשויים הכתרים – דהיינו השיניים הסופיות: אם מדובר בחומר זול יחסית, כמו חרסינה, מובן שהמחיר של הטיפול כולו יושפע מכך. לעומת זאת, אם המטופל מעדיף לבצע כתר מחומרים איכותיים במיוחד, כמו זירקוניה, הטיפול כולו יהיה יקר הרבה יותר.

השתלת שיניים יכולה להחזיק מעמד שנים רבות ולעתים קרובות יש להם אחוזי הצלחה גבוהים.
השתלת שיניים יכולה להחזיק מעמד שנים רבות ולעתים קרובות יש להם אחוזי הצלחה גבוהים.

אם כך, ממה מורכב המחיר של שתלים דנטליים?

אם כן, מחיר הטיפול מורכב מכמה גורמים: עלות הטיפול עצמו, עלות השתל ועלות הכתר. בעוד מחירו של שתל בודד נע בין 1,500 ל-3,500 ש"ח, עלות הכתרים נעה בטווחים גדולים יותר: מחירו של כתר חרסינה נע בין 1,000 ל-1,700 ש"ח ומחירו של כתר זירקוניה נע בין 2,500 ל-4,500 ש"ח. למחירים האלה יש להוסיף גם את מחירו של המבנה הכותרתי המונח על גבי השתל – דהיינו החלק שמחבר בין השתל הדנטלי לכתר – שמחירו נע בין 500 ל-2,000 ש"ח (שוב, בהתאם לחומרים שממנו הוא עשוי).
למאמר המלא אודות "כמה עולה השתלת שיניים בטורקיהה"

השורה התחתונה

כפי שאפשר לראות מהפירוט למעלה, טיפול השתלת שיניים עבור שן אחת עולה, בממוצע, בין 5,000 ל-8,000 ש"ח. חשוב לזכור כי הטיפול כרוך לפעמים בפעולות נוספות, כמו השתלה של עצם חסרה, אשר עשויות להעלות את מחיר ההשתלה בכמה אלפי שקלים נוספים. קופות החולים בישראל מציעות סבסוד מסוים של הטיפולים, אולם לא ניכר הבדל משמעותי בין המחירים שהן מציעות למחירים בקליניקות פרטיות של רופאים מומחים.

כמו כן, ישנם סוגים שונים של השתלות שיניים, שמחיריהם גבוהים הרבה יותר מן הרגיל. למשל, מחיריהן של השתלת שיניים ביום אחד, השתלת שיניים ממוחשבת או השתלת שיניים בשיטת All On 4 נעים בין 35,000 ל-65,000 ש"ח.

שתלים דנטליים הם פתרון קבוע יותר מאשר שיניים תותבות או גשרים.
שתלים דנטליים הם פתרון קבוע יותר מאשר שיניים תותבות או גשרים.

איך אפשר לנסות ולהוזיל את מחיר הטיפול?

כפי שתואר מעלה, השתלת שיניים היא טיפול יקר הדורש השקעה כלכלית די רצינית של המטופל. עם זאת, חשוב לדעת כי המחירים המוצעים במרפאות הישראליות נחשבים למחירים גבוהים במיוחד, וכי במדינות אחרות בעולם אפשר למצוא קליניקות המציעות ביצוע של שתלים דנטליים במחירים זולים יותר. אחד היעדים הפופולריים ביותר לביצוע טיפולי שיניים הוא, כמובן, טורקיה – המדינה שביססה עצמה בעשורים האחרונים כמעצמה של טיפולים רפואיים וטיפולים אסתטיים ואשר רופאיה נחשבים למומחים ביותר.

אם כן, ביצוע השתלת שיניים בטורקיה הוא החלטה נבונה עבור כל מי שמעוניין לא רק בטיפול מקצועי המנוהל תחת ידיהם של רופאי שיניים מנוסים ובעלי מוניטין, אלא גם במחירים נוחים ושווים לכל כיס. בממוצע, השתלת שיניים עולה בטורקיה שליש ממחירה בישראל – ולעתים אפילו פחות מכך. בשל כך, ובגלל ההבדלים המשמעותיים במחירים, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף טרם קבלת ההחלטה על ביצוע השתלת שיניים.

 

אולי יעניין אותך להבין עוד אודות הטיפול והאם השתלת שיניים כואבת?

למה אתם רוצים לעבור השתלת שיניים דווקא בטורקיה?

אכן כן, השתלות שיניים בטורקיה יעילות שכן טורקיה נחשבת לבירת האסתטיקה ורפואת השיניים העולמית. מרפאות שיניים רבות בטורקיה משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת ועוקבות אחר פרוטוקולים בינלאומיים כדי להבטיח תוצאות מיטביות.

החיסכון בעלויות יכול להיות משמעותי בבחירת השתלות שיניים בטורקיה. בממוצע, השתלות שיניים בטורקיה יכולות להיות זולות עד 70% בהשוואה לישראל, מה שהופך אותן לאופציה משתלמת עבור מטופלים המחפשים טיפול שיניים באיכות גבוהה.

החומרים הדנטליים והמכשור הרפואי בטורקיה הם באיכות גבוהה במיוחד ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים ואף מתעלים עולים עליהם, מה שמבטיח את העמידות ואריכות החיים של השתלים הדנטליים.

רופאי שיניים בטורקיה הם מיומנים ובעלי ניסיון של מספר עשורים בביצוע השתלות שיניים. רופאי שיניים בטורקיה עברו הכשרה מקיפה ויש להם רקורד מוכח ברפואת שיניים ובייחוד השתלות שיניים, מה שמבטיח שתקבלו טיפול ברמה הגבוהה ביותר.

תהליך ההחלמה לאחר ניתוח השתלת שיניים בטורקיה דומה לזה שבישראל. רופא השיניים שלכם יספק הנחיות לאחר הניתוח, כולל הנחיות להיגיינת הפה, הגבלות תזונתיות וטיפול בכאב. ביצוע הוראות אלה יקדם ריפוי תקין וימזער כל תחושת אי נוחות.

בהחלט כן, מטופלים רבים בוחרים לשלב טיפול השתלות שיניים עם חופשה בטורקיה. המדינה מציעה מורשת תרבותית עשירה, נופים מדהימים וערים תוססות, המאפשרות לכם ליהנות מחוויה בלתי נשכחת תוך כדי טיפול שיניים.

בעת תכנון טיפול השתלת שיניים בטורקיה, קחו בחשבון גורמים כמו המוניטין של המרפאה, הניסיון והכישורים של רופא השיניים, מיקום המרפאה ותכנית הטיפול הכוללת. חשוב לדבר על כל הציפיות והחששות שלכם עם רופא השיניים שלכם כדי להבטיח תוצאות מותאמות אישית.

מחירים נוחים – הליכי השתלת שיניים בטורקיה הם חסכוניים יותר בהשוואה לישראל.
טיפול איכותי – מרפאות שיניים בטורקיה שומרות על סטנדרטים בינלאומיים ומעסיקות רופאי שיניים מנוסים המעניקים טיפולי השתלות שיניים ברמה גבוהה.
טיול בחו"ל – שילוב של טיפול שיניים עם חופשה מאפשר לכם לחקור את התרבות העשירה של טורקיה תוך כדי שאתם משפרים את מראה ובריאות השיניים שלכם.

העלות הממוצעת של השתלות שיניים בישראל יכולה לנוע בין 5,000 ל-8,000 ש"ח לשתל בודד. עם זאת, המחירים יכולים להשתנות בהתאם לגורמים כגון מיקום המרפאה, הניסיון של רופא השיניים ומורכבות המקרה.

העלות הממוצעת של השתלות שיניים בטורקיה נמוכה בהרבה בהשוואה לישראל, ונעה בין 1,000 ל-2,500 ש"ח לשתל. עלות נמוכה יחסית זו נובעת מגורמים שונים כמו יוקר המחיה והוצאות התפעול בטורקיה.

הפרש המחירים בין השתלות שיניים בישראל ובטורקיה מושפע מגורמים שונים לרבות יוקר המחיה, עלויות העבודה, הוצאות תשתית ותקנות ממשלתיות. בנוסף, המוניטין והמומחיות של מרפאת השיניים והכישורים של רופא השיניים יכולים גם להשפיע על התמחור.

גם בישראל וגם בטורקיה יש מרפאות שיניים נחשבות המציעות השתלות שיניים באיכות גבוהה. עם זאת, חשוב לחקור ולבחור רופא שיניים מוסמך ומנוסה בכל אחת מהמדינות כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

העלות הנמוכה יותר של השתלות שיניים בטורקיה אינה מעידה על פגיעה באיכות. הפער במחירים נובע בעיקר מההבדלים בהוצאות התפעול ובגורמים הכלכליים. מרפאות שיניים רבות בטורקיה שומרות על סטנדרטים בינלאומיים ומעסיקות רופאי שיניים מוסמכים המספקים טיפולי השתלות שיניים אמינים ויעילים.

כאשר אתם בוחנים השתלות שיניים בטורקיה, חשוב לקחת בחשבון עלויות נוספות כגון הוצאות נסיעה, לינה, טיסות ועוד. למרות שעלויות אלו יכולות לתרום להוצאות הכוללות, הן עדיין זולות יותר בהשוואה לעלות הכוללת של השתלות שיניים כאן בארץ.

בנוסף לעלות ההשתלה עצמה, עשויות להיות הוצאות נוספות הקשורות להשתלות שיניים, כגון בדיקות אבחון, הליכי השתלת עצם, הרדמה ותרופות לאחר ניתוח. עלויות אלו עשויות להשתנות בהתאם למצב בריאות הפה של האדם ולמורכבות המקרה.

חשוב לקחת בחשבון גורמים מעבר למחיר, לרבות המוניטין של המרפאה, הניסיון והכישורים של רופא השיניים, איכות החומרים בהם נעשה שימוש ותכנית הטיפול הכוללת. העדפות אישיות, זמינות ונגישות יכולים גם הם להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן