יותם ליר - החיוך שמסתרר מאחורי ביונד סמייל

אנחנו ביונד סמייל

טיפולי שיניים בטורקיה הם כבר מזמן קונצנזוס. מרפאות השיניים המתמחות באסתטיקה דנטלית משקיעות בטכנולוגיה ובציוד החדשניים בעולם כדי להעניק לכם את הטיפולים המתקדמים והטובים ביותר. צוות המומחים שלנו בביונד סמייל ילווה אתכם לכל אורך התהליך, משלב האבחון בארץ ועד לליווי צמוד בטיפולים בטורקיה ותמיכה אחרי החזרה לארץ. חיוך מרשים ואסתטי מעולם לא היה קרוב יותר, כי מי אמר שאתם צריכים לשבור את הכיס כדי לקבל חיוך של מיליון דולר? היום כבר לא חייבים להיות מיליונרים, כי אנחנו עוזרים לכם לעבור את כל טיפולי השיניים שלכם בבירת האסתטיקה העולמית במחירים משתלמים ונוחים. כאן תקבלו רופא מומחה לכל סוג של עבודה, מומחה כירורגי לעבודה כירורגית, מומחה אסתטיקה לכתרים וציפויים, מומחה טיפולי שורש לטיפול שורש וכדומה. אין רופא אחד שמטפל בכם, כי אתנו בביונד סמייל אתם מקבלים רק את הטוב ביותר. 
המשיכו לקרוא כדי להכיר את החיוך שמאחורי ביונד סמייל יותר לעומק ואת השירותים המקצועיים שאנחנו מנגישים עבורכם, לשיפור המראה וההרגשה שלכם.

יותם ליר - האיש והחיוך ההוליוודי

יותם ליר, המייסד של המותג ביונד סמייל בישראל, עוסק בתיירות מרפא קרוב ל-5 שנים בארץ ובחו"ל. המטרה שלנו בביונד סמייל היא להנגיש את הטיפולים האסתטיים בטורקיה בתחום טיפולי השיניים באופן בטוח, מקצועי ואמין. אנחנו שמחים להגיד בגאווה שיש לנו חלק גדול בהנגשת הטיפולים האסתטיים והדנטליים ברמה הגבוהה ביותר בעולם לקהל הישראלי. בשלוש שנים האחרונות טורקיה הפכה להיות הבית השני שלנו וכמעט כל חודש אנחנו נמצאים שם במסגרת הליווי שלנו. סטנדרט הטיפולים הקוסמטיים במדינה הוא מהגבוהים ביותר בעולם וישראלים רבים מבינים שמדובר במוקד המומלץ ביותר לעבור בו טיפולים אסתטיים, בייחוד כשזה נוגע לטיפולי שיניים. יותם ליר ראה אצל ישראלים רבים את הצורך לטיפולי שיניים אמינים ומקצועיים במחירים נוחים. זהו לא סוד שישראל היא אחת המדינות היקרות בעולם לעבור בה טיפולי שיניים, ולכן המטרה שלנו היא להנגיש אותם עבורכם, הן מבחינת רמה והן מבחינת המחיר.
יותם ליר, הפנים מאחורי Beyond Smile, מחייך בביטחון

המומחים של ביונד סמייל מגשימים לאלפי ישראלים חלומות על ידי הנגשת האלטרנטיבה לטיפולים אסתטיים בטורקיה. הצוות שלנו מלווה משלחות של ישראלים שטסים לעבור את הטיפולים האסתטיים בטורקיה, עם אחוזי שביעות רצון גבוהים במיוחד. יותם ליר, מקים החברה, נחשף לעולם אסתטיקת השיניים בפעם הראשונה כלל לא בכוונה, בעת השהייה שלו בטורקיה. הוא גילה פער עצום בכמות הישראלים שנוהרים לעשות שם טיפולים ונתקל בחוסר מודעות לנושא. באותו הרגע החליט יחד עם הצוות שלו להבין קודם כל את העולם הזה לעומק, והאם מדובר באלטרנטיבה משתלמת ונבונה שמתאימה לקהל הישראלי כמו תחום השתלות השיער למשל. 

אולי תופתעו לגלות, אבל תחום אסתטיקת השיניים בטורקיה נחשב לאחד המתקדמים ביותר בעולם והמדינה בנתה לעצמה מוניטין עולמי ברמה גבוהה בתור בירת האסתטיקה ורפואת השיניים העולמית. מרפאות יוקרתיות, מומחים מקצועיים בעלי ניסיון של שנים בתחום ומחירים שמגיעים לחצי ואפילו שליש מהמחירים בארץ הופכים את טורקיה לבחירה האולטימטיבית. לכן, יותם ליר החליט להקים את ביונד סמייל, כדי להעניק לישראלים אלטרנטיבה טובה, אמינה ובטוחה במחירים אטרקטיביים. מרפאות ללא מוניטין או ביקורות בטורקיה עלולות להיות לא אמינות, ומהסיבה הזו ישראלים רבים בוחרים להימנע מהאופציה הזו ועוברים את הטיפולים שלהם כאן בארץ בעלויות גבוהות מנשוא. בביונד סמייל אנחנו עובדים עם מרפאות מקצועיות ואמינות בלבד ומלווים אתכם לאורך כל הדרך.

במטרה להנגיש לכם את טיפולי השיניים הטובים והאיכותיים ביותר בעולם, צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בכל התהליך – החל משלב האבחון בארץ ועד לליווי צמוד בטיפולים בטורקיה ותמיכה אחרי החזרה לארץ. המלווה המקצועי דובר את השפה הטורקית ויהיה אתכם לאורך כל הטיפולים. הוא ידע להסביר לכם את כל תהליך הטיפול וילווה אתכם במסע שלכם לחיוך חדש ומשודרג. כמו כן, אצלנו אתם מקבלים אחריות מלאה לטיפולים מהמרפאה בטורקיה על כל השתלים, הכתרים והציפויים. נציגינו הישראלים ידאגו לממש את האחריות שלכם במידה ויעלה בכך הצורך.

החל מטיפולי הלבנת שיניים ועד לשיקום שיניים מורכב ומלא, הצוות שלנו בעל רמות מומחיות וניסיון גבוהות ונמצא כאן כדי לעזור לכם להשיג חיוך יפה כמו שתמיד חלמתם. טיפולי השיניים הטובים והמקצועיים ביותר בעולם במחירים אטרקטיביים מחכים לכם כאן. עכשיו אפשר לשפר את היופי הטבעי של החיוך שלכם ואת בריאות הפה הכללית שלכם בכמה רמות.

אז למה דווקא עם ביונד סמייל?

  • רמת טיפולים מהגבוהים בעולם
  • עבודה לצד קליניקות חדשניות ומפוארות 
  • סטנדרט בינלאומי 
  • מחירים נוחים ועבודה ברמה גבוהה
  • ליווי ישראלי מלא בטורקיה מנציג מקצועי
  • תשיגו את החיוך שתמיד רציתם 
  • אחריות מלאה על שתלים וכתרים 

מרפאות שיניים מקצועיות זקוקות למגוון שירותים וציוד על מנת לספק שירותי אסתטיקה דנטלית איכותיים שעונים על הצרכים של לקוחות שונים. החל מטכנולוגיה העדכנית ביותר להלבנת שיניים ולציפויים, ועד לכלים מיוחדים להשתלת שיניים והצמדת כתרים, מרפאה מקצועית צריכה להחזיק את כל החומרים הדרושים כדי להציע את הטיפול הטוב ביותר. מרפאה מקצועית תספק עבורכם תכניות טיפול מותאמות אישית, כמו גם ליווי צמוד והכוונה לאורך הדרך. הצוות במרפאה צריך להיות מנוסה ובקיא בכל הטכניקות המתקדמות והעדכנית ביותר בעולם האסתטיקה הדנטלית, כדי שיוכל לספק עבורכם את הטיפול האיכותי ביותר.

צוות המומחים שלנו בביונד סמייל מחויב לספק לכל מטופל ומטופלת רמת טיפול איכותית ואת התוצאות הטובות ביותר שניתן לקבל. אבל מה בדיוק תקבלו אצלנו? 

חלק קטנטן ממה שמחכה לכם כאן:

מומחיות

בקליניקת השיניים אתה אנחנו עובדים בטורקיה יש צוות מומחים מנוסה ומקצועי שעבר הכשרה בטכניקות חדשניות. הרופאים המומחים יספקו עבורכם טיפולים ברמה גבוהה.

טיפול מותאם אישית

המומחים שלנו לרפואת שיניים יעריכו את הצרכים הייחודיים שלכם וייצרו עבורכם תוכנית טיפולים מותאמת אישית. תהיו בטוחים שכאן תקבלו את התוצאות שתמיד חלמתם עליהן.

טכנולוגיה חדשנית

הקליניקה שלנו מתמחה באסתטיקה דנטלית ומשקיעה בטכנולוגיה ובציוד החדשניים בתחום כדי להעניק לכם את הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר.

סביבה נוחה

נציג ישראלי דובר השפה הטורקית ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויצור עבורכם סביבה נוחה ומרגיעה שתעזור לכם להרגיש בנוח במהלך הטיפולים הדנטליים שלכם.

טיפול מקיף

בביונד סמייל תקבלו טיפול מקיף, החל מטיפולים אסתטיים פשוטים כמו ציפויים לשיניים והלבנה ועד להליכים מורכבים יותר כמו שחזור שיניים מלא.

עלויות אטרקטיביות

העלויות של טיפולי השיניים עם ביונד סמייל זולות משמעותית מהמתחרים, שכן אצלנו תקבלו התאמה אישית של חבילת הטיפולים האידאלית עבורכם, עם אחריות מלאה.

חברת ביונד סמייל הוקמה על ידי יותם ליר, לאחר שביקר בטורקיה והחליט להנגיש את הטיפולים האסתטיים והדנטליים לקהל הישראלי ברמה גבוהה ומחירים נוחים. המטרה העיקרית שלנו בביונד סמייל היא להעניק לכם, הקהל הישראלי את האפשרות לעבור טיפולי שיניים ברמה הגבוהה בעולם. בחירה נכונה של מרפאת שיניים מקצועית יכולה להבטיח שתקבלו את תוצאות מיטביות מטיפולי השיניים שלכם ותיהנו משיפור עצום לטווח הארוך, גם במראה החיצוני וגם בהרגשה הפנימית שלכם.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!