היתרונות בהשתלת שיניים בשיטת אול און פור ואול און סיקס – 6/ALL ON 4  – כל מה שצריך לדעת

היתרונות בהשתלת שיניים בשיטת אול און פור ואול און סיקס ALL ON  כל מה שצריך לדעת

היתרונות בהשתלת שיניים בשיטת אול און פור ואול און סיקס – 6/ALL ON 4  – כל מה שצריך לדעת

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיניים בשיטת אול און פור ואול און סיקס מספקת פתרון  עבור אנשים שאיבדו כל השיניים שלהם או שסובלים ממחסור חלקי של שיניים ומעוניינים להחזיר לעצמם את האפשרות לחייך וליהנות מתפקוד תקין ומלא של הפה והלסת. בסקירה זו צוות ביונד סמייל (Beyond Smile) – טיפולי שיניים בטורקיה, מסביר על כל היתרונות בהשתלת שיניים בשיטת  6/ALL ON 4, שתאפשר גם לכם לחדש ולשפר את בריאות הפה ואת מראה החיוך שלכם.

מהי השתלת שיניים בשיטת אול און פור ואול און סיקס – 6/ALL ON 4?

השתלת שיניים בשיטת אול און פור או אול און סיקס, היא שיטה לשיקום הפה בדרך של התקנת שיניים תותבות קבועות. התותבות הקבועות מאפשרות לאדם שאיבד משיניו, להשיב לעצמו גם תפקודים שייתכן ואיבד יחד עם השיניים, כדוגמת לעיסה ודיבור, וגם לשקם את מראה הפה והלסת שלו מבחינת אסתטית. בעבר הפתרון למצב של אובדן שיניים היה בדרך כלל התאמת שיניים תותבות נשלפות, שכשמן כן הן – ניתנות לשליפה מהפה. אולם התותבות הנשלפות לא הצטיינו במראה טבעי, אלא נראו מלאכותיות מאוד. גם מבחינת נוחות, אין מדובר בפתרון אופטימלי כלל ועיקר. על רקע זה הפכה השתלת שיניים קבועה בשיטת אול און 4 / אול און 6 לפתרון מבוקש מאוד.

מי יכול להפיק תועלת מהשתלת שיניים בשיטת אול און פור / אול און סיקס?

תחום רפואת השיניים עבר בשנים האחרונות מהפך של ממש. אם בעבר אובדן שיניים היה גזירת גורל שאי אפשר היה להפוך אותה, הרי שכיום, ישנה האפשרות להחליף שיניים פגומות או חסרות על ידי השתלת שיניים מקצועית בשיטת אול און פור או אול און סיקס – שהן בין הטכניקות המתקדמות והמובילות כיום להתקנת שיניים תותבות קבועות, המיוצרות במעבדה בהתאמה אישית לכל מטופל. 

כיצד מתבצעת השתלת שיניים בשיטת אול און פור או אול און סיקס ( ALL ON 6 / ALL ON 4)?

השתלת שיניים קבועה בטכניקת All-on-4 או All-on-6 מבוצעת בהליך כירורגי שבו מותקנים 4 או 6 שתלים דנטליים בפיו של המטופל. בשיטות הללו, התותבות הקבועות מעוגנות ישירות אל אותם שתלים דנטליים, וזה למעשה מה שהופך אותן לקבועות. 

על היתרונות בהשתלת שיניים בשיטת אול און פור / אול און סיקס ביחס לתותבות קבועות

השתלת תותבות קבועות בשיטות הנ"ל, מספקת מענה נוח ואפקטיבי לכל אדם הסובל ממחסור מלא או מחסור חלקי בשיניים, אשר נוטה לפגוע מאוד בתפקודי הפה כמו גם במראה החיצוני והדימוי העצמי של המטופל. יתרונם של השתלים הקבועים המותקנים בטכניקות הללו, טמון ביציבותם הרבה, עמידותם ומראם של השתלים, שהם טובים בהרבה מאלו של שיניים תותבות נשלפות. 

זוהי שיטה שמספקת פתרון קוסמטי ומכני מוצלח מאוד, והיא נחשבת כאחת מהטובות ביותר הודות לרמת הדיוק הגבוהה שהיא מאפשרת בהתקנת התותבת הקבועה לצד החלמה מהירה מאוד לעומת החלופות. זאת בנוסף לכך שמדובר בשיטה הרבה פחות יקרה משיקום הפה בעזרת גשר מחרסינה. 

נוסיף לכך את העובדה שהתקנת השתלים בשיטות הללו אורכת זמן קצר מאוד ביחס לאלטרנטיבות המסורתיות, מה שמאפשר למטופלים ליהנות משיפור מיידי כמעט במראה החיוך שלהם ובאיכות חייהם. התקנת תותבות קבועות בשיטת All On Four \ Six גם תורמת למניעת אובדן מסת עצם בלסת בעקבות אובדן השיניים ובכך מסייעת לשימור מבנה הפנים התקין והאסתטי לאורך זמן.

בשורה התחתונה

השתלת שיניים בשיטת אול און פור או אול און סיקס – 6 ALL ON 4 / ALL ON נועדה להחלפת שיניים חסרות בשיניים תותבות קבועות, עמידות וטבעיות למראה. השתלים הקבועים מאפשרים לשקם את מראה הפה והלסת ולהבטיח את השמירה על בריאותם ותפקודם התקין. לא פחות חשוב מכך – השתלת שיניים בשיטות החדשניות שסקרנו במאמר זה, תורמת לשיקום הביטחון העצמי של האדם שאיבד את שיניו. יתרון נוסף ומשמעותי ביותר הגלום בשימוש בשתלי אול און פור \ סיקס, נובע מעמידותם לטווח הארוך ביחס לאלטנרטיבות.

כדי להתאים למטופל את שיטת ההשתלה המתאימה ביותר עבורו, מומלץ להתייעץ עם כירורג שיניים מומחה, שיוכל לבדוק את מצב הפה והלסת ולהתאים את תוכנית הטיפול הרלוונטית ביותר בהתאם לכך.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן