כל מה שצריך לדעת על השתלת שיניים בזאלית – כמה זה עולה, כמה זמן לוקח והחלמה

כל מה שצריך לדעת על השתלת שיניים בזאלית כמה זה עולה כמה זמן לוקח והחלמה

כל מה שצריך לדעת על השתלת שיניים בזאלית – כמה זה עולה, כמה זמן לוקח והחלמה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השיניים שלנו הם אחד האיברים הנחוצים ביותר בגוף. חסרונם מורגש בעת אכילה, בעת דיבור וגם במימד האסתטי. לכן, אנשים רבים עוברים השתלת שיניים בנסיבות חיים שונות, הן בגיל השלישי בו נופלות השיניים והן אנשים ששינים נפגעו עקב פגיעה או מחלות שונות. אחת הדרכים הנפוצות היא השתלת שיניים בזאלית – עליה אנו נפרט לכם את כל המידע שיש לדעת עליה טרם עשייתה.

שתלים דנטליים בזאליים הם סוג של שתל המעוגן בעצם הבסיס.
שתלים דנטליים בזאליים הם סוג של שתל המעוגן בעצם הבסיס.

מדוע אנשים משתילים שיניים

לאנשים יש שני סוגי שיניים – שיני חלב ושיני בשר. כששיני החלב נופלות, יצמחו אחריהן שיני הבשר, השיניים הקבועות לחיים. כששיני הבשר נופלות, אין להן תחליף טבעי ויש למצוא תחליף מלאכותי. לכן כל מי שנפלו לו שיני הבשר צריך למצוא פתרון חלופי שיעזור לו לבצע את הפעולות שמבצעות השיניים. בעבר התחליף היה שיניים תותבות אשר מכניסים ומוציאים.

כיום, עולם הרפואה התקדם ואיתו גם עולם רפואת השיניים. במקום שיניים תותבות ניתן לבצע השתלת שיניים, אשר תקבע לכם בפה שיניים חלופיות, שיכולות לעשות את כל מה ששיניים רגילות עושות. השיניים המושתלות לא כורכות את כל ההתעסקות הנדרשת עם שיניים תותבות ועל כן האפשרות העדיפה על מרבית האנשים שצריכים החלפה לשיניהם.

מה זה השתלת שיניים בזאלית

קיימים סוגים רבים של השתלות שיניים, כך שכדאי לקרוא ולהעמיק בכל השיטות טרם בחירת השיטה המתאימה לכם ביותר (וכמובן להתייעץ עם הרופא). אחת השיטות הפופולריות ביותר כיום היא השתלת שיניים בזאלית.

שתלים בזאליים הם אופציה טובה עבור חולים עם מבנה עצם מוגבל.
שתלים בזאליים הם אופציה טובה עבור חולים עם מבנה עצם מוגבל.

השתלת שיניים בזאלית היא טכניקה ייחודית שבעזרתה אפשרי להשתיל אצל מטופל שיניים בצורה איכותית, בטיחותית ומתקדמת. השתלת השיניים הבזאלית מותאמת לאנשים עם חוסק בעצם בלסת התחתונה. עד לפני מספר שנים אנשים אלו לא יכלו להשתיל שיניים בצורה טובה ובזכות הפרוצדורה החדשה, קרי השתלת שיניים בזאלית, הדבר אפשרי וזה מה שהפך אותה לכה פופולרית.

הייחוד בהשתלה הבזאלית

השתלת השיניים הבזאלית מתבצעת על שתלים מיוחדים בהם לא משתמשים בהשתלה רגילה. שתלים אלו נקראים "שתלי דיסק". זהו שמם משום שבניגוד להשתלת השיניים המסורתית, שמתבצעת על שתלים בצורת בורג, השתלים בהשתלה זו הם בצורת דיסק במצב מאונך.

לא סתם השתלים הם בצורת דיסק לאנשים בעלי לסת תחתונה נמוכה (מחוסרי עצם), לא ניתן להבריג את השתלים המסורתיים, ואם לא ניתן להכניס את השתלים לא ניתן להכניס שיניים מלאכותיות. פתרון הצורה הייחודית של השתלים גרם לכך שניתן יהיה להכניס את השתלים, משום שמותאמים גם לעצם נמוכה או פגומה.

האם חוסר עצם הוא נדיר

לא הרבה אנשים יודעים אבל מחסור בעצם או עצם פגועה היא מצב יחסית שכיח. לכן, גם אם אתם חושבים שאינכם בעלי עצם פגועה או נמוכה, ייתכן שאתם לא מודעים לכך וגם אתם תצטרכו לבחור בהשתלת שיניים בזאלית במידה ותצטרכו לבצע השתלת שיניים.

למי לא מתאימה השתלת השיניים הבזאלית

השתלת שיניים בזאלית לא מתאימה למטופלים שנוטלים תרופות מסוימות. בדרך כלל אלו תרופות קשות שניתנות נגד אוסטאופורזיס או אנשים עם מחלה כרונית. השיטה כן מתאימה לחולי סכרת (אשר יש שיטות שלא מתאימות להם). לכן כדי לדעת אם השיטה מתאימה לכם עליכם להתייעץ עם רופא ולתאר לו את הרקע הרופאי שלכם.

שתלים בזאליים מספקים יציבות ותמיכה מיידית לשיניים המלאכותיות.
שתלים בזאליים מספקים יציבות ותמיכה מיידית לשיניים המלאכותיות.

כמה זמן לוקחת השתלת שיניים בזאלית

זמן השתלת השיניים משתנה בין רופא ורופא, ונא בין ימים ספורים (לעיתים אפילו יום אחד), חודשים ולעיתים שנה. כמובן שלא רק בחירת הרופא משנה, אלא גם המבנה האנטומי של כל מטופל ומטופל. כדי לדעת כמה זמן תיקח השתלת השיניים הבזאלית, תצטרכו להתייעץ עם הרופא לאחר שיראה את המבנה של הפה שלכם. 

זמן החלמה מהשתלת שיניים

ברגע שתסיימו את ההליך, השיניים יראו כשיניים רגילות וטבעיות לכל דבר עניין. אולם, בחודשים הראשונים תיאלצו להימנע ממאכלים קשים, כדי לתת לשתלים להתאחות עם חלל הפה שלכם באופן טבעי.

הסיכונים בהשתלת שיניים בזאלית

יש לומר כי השתלת שיניים זו פעולה כירוגית, ובכל פעולה כירוגית אשר תעשו בחייכם יהיו סיכונים. אולם, יש לציין כי הסיכונים בהשתלות שיניים אינם בעלי סיכוי גבוה במיוחד והם מינימליים. ככל שתבחרו ברופא יותר מנוסה, כך מידת הסיכונים תפחת.

הליך השתלת הבסיס כולל טכניקה זעיר פולשנית.
הליך השתלת הבסיס כולל טכניקה זעיר פולשנית.

כמה עולה השתלת שיניים בזאלית

תחום רפואת השיניים אינו זול במיוחד, כפי שכולנו יודעים. אולם, יש לזכור כי לא כדאי להתפתות ולפנות את הרופא הזול ביותר שאם מוצאים. יש לזכור כי מדובר פה על השיניים שלכם, אחד האיברים החשובים ביותר בגוף, כך שאם תבחרו בטיפול שאינו מספיק מקצועי ככל הנראה תתחרטו על כך ותיאלצו לשלם על תיקונו. זכרו שמדובר בפעולה כירוגית ועל כן דורשת מקצועיות.

מחיר השתלה בזאלית נא בין 40,000 שקלים לבין 75,000 שקלים. כדאי לכם לבצע סקר שוק לפני שאתם בוחרים את הרופא להשתלה הבזאלית. בסקר השוק אל תשאלו רק על מחיר הרופא, אלא גם על המקצועיות שלו, הותק שלו, והמקומות בהם הוא התמקצע. חשוב שכל בנתונים יהיו בידכם כשאתם בוחרים את הרופא שיבצע בעבורכם את ההשתלה. 

יש לזכור כי למחוסרי עצם השתלה אחרת תהא יקרה יותר כי יאלצו לבנות להם עצם בשיטות שונות, ולכן בחירה בשיטה שלא דורשת את בניית העצם מוזיל את מחיר ההשלה בצורה דראסטית אשר יוצאת משתלמת מאד לאנשים ללא עצם.

כמה זמן מחזיקה השתלת השיניים בזאלית

השתלה זו יכולה להחזיק לאורך שנים רבות. למעשה, זוהי השתלת השיניים שמחזיקה הכי הרבה שנים מכל ההשתלות שקיימות. בנוסף, השתלה זו מאד נוחה, ההרגשה היא של שיניים טבעיות, והמראה האסתטי שלה אהוב מאד בקרב האנשים שבחרו בה.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן