השתלות שיניים ללא השתלת עצם בשיטות חדשניות

השתלות שיניים ללא השתלת עצם

השתלות שיניים ללא השתלת עצם בשיטות חדשניות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלות שיניים ללא השתלת עצם מספקות פתרון יעיל וחסכוני יותר להחלפה של שיניים חסרות בפה. ההליך מתבצע בשיטות חדשניות וצובר פופולריות רבה בישראל ובעולם, בעיקר מכיוון שהוא מתבצע ללא הצורך בהליכי השתלת עצם מורכבים וארוכים, שעלולים להיות יקרים וארוכים יותר. עם שתלים דנטליים אשר מושתלים בשיטות החדשניות של היום, אתם יכולים ליהנות ממגוון יתרונות הכוללים אסתטיקה משופרת, יכולת לעיסה מעולה, שיפור באיכות הדיבור, רמת נוחות מוגברת, בריאות פה טובה יותר ושיפור בבריאות והרווחה הכללית שלכם. כדי להבין מהן השתלות שיניים ללא השתלת עצם, ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא: איך ההליך מתבצע, למי הוא מתאים ולאיזו תוצאה אפשר לצפות.

מהן השתלות שיניים ללא השתלת עצם?

ניתוח השתלת שיניים מהווה דרך אולטימטיבית להחלפה של שיניים חסרות או פגומות בפה ללא הצורך בהליך מקדים של השתלת עצם. הניתוח בשיטות החדשניות האלו מציע יתרונות רבים על פני גשרים ותותבות, כולל רמת אסתטיקה משופרת, יציבות טובה של השתלים ועמידות מוגברת לטווח הארוך. עם השתלות שיניים לא השתלת עצם, אתם יכולים ליהנות מחיוך מלא בעל מראה טבעי מבלי שתצטרכו לדאוג לגבי הכאבים והסיכונים הכרוכים בניתוח השתלת עצם. יתר על כן, השתלות שיניים בשיטת אלו יכולות להחזיק מעמד עשרות שנים עם טיפול נכון ותחזוקה טובה. ההליך מספק פתרון מצוין לטווח הארוך עבור אלו מכם אשר סובלים משיניים חסרות ומעוניינים לשחזר את החיוך שלכם לאחר אובדן שיניים.

השתלים הדנטליים בהם נעשה שימוש במסגרת ההליך עשויים מחומרים חזקים ותואמים ביולוגית כמו טיטניום או חומרים אחרים ומוחדרים בניתוח לתוך עצם הלסת. השתלים מספקים בסיס יציב ועמיד לשן המלאכותית החדשה ומבטיחים שהיא נראית, מרגישה ומתפקדת בדיוק כמו שן טבעית. שתלים דנטליים הם בחירה פופולרית להחלפת שיניים מכיוון שהם עמידים לטווח הארוך ומספקים שיפור אסתטי ופונקציונלי כאחד.

למי השתלות שיניים ללא השתלת עצם מתאימות?

אחד הפתרונות היעילים ביותר להחלפת שיניים חסרות הוא ניתוח השתלת שיניים. כאשר זה נוגע להצלחה של ההליך, אחד האלמנטים החשובים ביותר שישפיעו על הצלחתו הוא מצב עצם הלסת. עצם הלסת משחקת תפקיד מרכזי בקליטה של השתלים הדנטליים בפה. בהתאם לכמות אובדן העצם והמיקום שלה, רופא השיניים ימליץ לכם האם אתם צריכים לעבור השתלת שיניים עם או בלי ניתוח השתלת עצם. ההליך מתאים בעיקר לאנשים שעצם הלסת שלהם טובה מספיק כדי להחזיק את התשלים במקומם ולכן יש להתייעץ עם הרופא המומחה שלכם לפני הכל. 

מה ההבדל בין השתלות שיניים עם ובלי השתלת עצם?

ההבדל בין שני סוגי ההליכים הדנטליים המתקדמים הללו טמון בכמה גורמים. השתלת שיניים עם השתלת עצם כוללת הוספה של חומר נוסף לעצם הלסת כדי להבטיח שהיא חזקה מספיק על מנת לתמוך בשתל. ניתן להחדיר שתלים דנטליים ללא הצורך בהשתלת עצם רק במידה ויש מספיק רקמת עצם בריאה באזור בו השתל מיועד להיכנס. במקרים בהם אין מספיק עצם לתמיכה בשתל, נעשה שימוש בהשתלת עצם על מנת לספק תמיכה נוספת ולשפר את הסיכויים להצלחת ההשתלה. אם יש לכם שיניים חסרות, השתלות שיניים יכולות להיות פתרון משנה חיים בהחלט. עם זאת, הליכי השתלה מסורתיים דורשים לעתים קרובות השתלת עצם, מה שיכול להיות תהליך ארוך, כואב ויקר. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים ואסתטיקה הדנטלית מאפשרת לבצע השתלות שיניים ללא השתלת עצם בשיטות חדשניות.

מהו ניתוח השתלת עצם בחניכיים ומתי כן יש בו צורך?

אובדן עצם בלסת יכול להתרחש מכמה סיבות: אובדן שיניים, מחלת חניכיים, טראומה, הזדקנות, עששת חמורה ועוד גורמים רבים אחרים. כאשר עצם הלסת לא מספיקה ואיננה מצליחה לתמוך כראוי בשתל הדנטלי, יש צורך בהשתלת עצם כדי להגדיל את הנפח והצפיפות של העצם במקום המיועד ההשתלה. ללא תמיכה מספקת, השתלות שיניים עלולות להיכשל במקרים בהם לא קיימת מספיק רקמת עצם באזור. כאשר שן נהרסת או נעקרת, עצם הלסת אשר תומכת בה מתחילה להידרדר בהדרגה. התהליך מכונה "ספיגה" ויכול להחליש את העצם ולהקשות על תמיכה בשתלים הדנטליים. על מנת להתגבר על הבעיה הזו, רופאי שיניים מבצעים לעיתים קרובות השתלת עצם. ההליך כולל לקיחה של עצם חיה מחלק אחר בגוף (או שימוש בחומר סינטטי) והשתלה שלה בעצם הלסת. עם הזמן, העצם החדשה מתמזגת עם העצם הקיימת ויוצרת בסיס חזק לשתל הדנטלי. 

ממה שתלים דנטליים עשויים?

בשנים האחרונות, טכנולוגיית השתלים התקדמה משמעותית והיום ניתן להשתיל שיניים ללא הצורך בהשתלת עצם. פריצת הדרך הזו התרחשה הודות לפיתוח של שתלים קצרים ורחבים יותר, שיכולים להחזיק בצורה מאובטחת בעצם הלסת ללא הצורך בתמיכה נוספת. השתלים האלו עשויים מחומרים איכותיים בעלי רמת תאימות ביולוגית גבוהה כגון טיטניום, אשר משתלב היטב עם הגוף ואיננו גורם לריאקציות. ניתוח השתלת שיניים בשיטות אלו הוא בדרך כלל מהיר יותר ופחות פולשני מאשר השתלות בשיטות המסורתיות, ולעתים קרובות ניתן להשלים אותו בפגישה אחת בלבד. בנוסף, זמן הריפוי מהניתוח מצטמצם בזכות הטכניקות החדשניות בהן הוא מתבצע, מה שאומר שתוכלו ליהנות מהשיניים החדשות שלכם מהר יותר.

לסיכום

השתלות שיניים חוללו מהפכה בשיטות להחלפה ושיקום של שיניים חסרות. ההליך החדשני מציע פתרון נוח, יעיל, עמיד ובעל מראה טבעי מאשר שיניים תותבות או גשרים מסורתיים. עם זאת, מטופלים מסוימים לא יתאימו להשתלות שיניים בשיטות קלאסיות, במיוחד כאלו שסבלו מאיבוד עצם בלסת עקב אובדן שיניים, מחלת חניכיים או גורמים אחרים. השתלת עצם נדרשת לעתים קרובות כדי להגדיל את הנפח והצפיפות של העצם בלסת כדי לתמוך בשתלים הדנטליים. היום יש לכך פתרון יעיל – התקדמות הטכנולוגיה בתחום שיקום השיניים מאפשרת לבצע היום השתלות שיניים ללא השתלת עצם. טכניקות הניתוח וטכנולוגיות ההדמיה בשנים האחרונות מאפשרות לבצע ניתוחי השתלות שיניים ללא השתלת עצם גם בקרב מטופלים עם אובדן עצם משמעותי.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן