השתלת שיניים – איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים במרחק שעתיים טיסה ולשלב בילוי על הדרך

השתלת שיניים איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים במרחק שעתיים טיסה ולשלב בילוי על הדרך

השתלת שיניים – איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים במרחק שעתיים טיסה ולשלב בילוי על הדרך

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפולי שיניים בטורקיה כמו, השתלות הפכו לפופולריים מאוד בקרב תיירי בריאות מעולם כולו, כולל מישראל. הדבר נובע בראש ובראשונה מכך שהמחיר של השתלת שתלי שיניים איכותיים נמוך באלפי שקלים פחות מהעלות של השתלה זהה המבוצעת בישראל. רבים בוחרים לטוס לטורקיה לבצע השתלה בזול ולשלב בנסיעה גם חופשה ובילויים. עוד על טיפולי שיניים בטורקיה ולמה הם זולים כל כך במאמר שלפניכם.

טיפולי שיניים בטורקיה

תחום רפואת השיניים בטורקיה נחשב לחדשני ומתקדם וברמת איכות הדומה או לכל הפחות קרובה לזו שבמדינות המערב המתקדמות ביותר. רופאי השיניים הטורקים נודעים בשל המיומנויות המקצועית שלהם  והניסיון העשיר שהם צברו במגוון של טיפולי שיניים בטורקיה על הקהל המקומי והעולמי. הקליניקות המקומיות מאובזרות היטב במיטב הכלים הטכנולוגיים.

השתלה במספר שלבים

השתלת שיניים היא הליך טיפולי מורכב המצריך שיתוף פעולה מלא בין המטופל לרופא השיניים המטפל. בשיטות המיושנות להשתלה, הרופא המטפל מבצע את ההליך בספר שלבים, כאשר הקידוח והברגה של שתלי הטיטניום הוא רק השלב הראשון. השלב השני של הרכבת הכתרים נעשה רק לאחר הקליטה של השתלים הדנטליים בעצם הלסת כעבור מספר חודשים.

השתלת שייניים ביום

בשנים האחרונות התפתחה הטכניקה החדשנית של העמסה מידיית והיא מוכרת בציבור הרחב בשם,  השתלת שיניים ביום אחד. בטכנולוגיה זו הרכבה של הכתרים מתבצעת מיד לאחר החדרת השתלים אל העצם ובמהלך אותן הטיפול. היישום של שיטות השתלה בטיפול יחיד הכניס את ההליך לתוך רשימת טיפולי שיניים בטורקיה שאטרקטיביים גם למטופלים הישראלים.

לגבי עלויות הטיפול

הסיבה העיקרית שמביאה מטופלים ישראלים לבחור לבצע טיפולי שיניים בטורקיה היא העלות הנמוכה של הטיפולים בהן. מכיוון שגם מחיר הטיסות כיום בין ישראל לטורקיה נמוך והמחיר של חופשות הכול כלול נמוך גם כן, הכסף שהישראלי יכול לחסוך מהעדפת הטיפול הטורקי יהיה משמעותי, גם לאחר כל ההוצאות הנוספות שהוא יוציא על ההגעה, המלון והבילויים במדינה.

ממה נובע הפער במחיר

כאמור ישראלים רבים בוחרים לעבור השתלת שיניים בטורקיה, על מנת לחסוך בעלויות הטיפולים. ההפרשים הגדולים במחיר נובעים, הן בגלל הפערים ביוקר המחיה בין ישראל וטורקיה ומחירי השכירות והתפעול של המרפאות והן עקב העלויות הנמוכות יותר של תהלכי  ההכשרה לרופאי השיניים בטורקיה בהשוואה לישראל ומדינות מערביות אחרות.

ליווי של חברות תיווך

ישראלים המעוננים לבצע טיפולי שיניים בטורקיה יכולים להסתייע בחברות ישראליות המתמחות בנושא. החברות אחראית על הנגשת הטיפולים למטופל הישראלי. הליווי כולל ייעוץ מקצועי, והכנה לקראת הטיפול, לרבות ניהול התקשורת עם הקליניקה הטורקית והעברה מראש של כל המסמכים והצילומים הנדרשים להצלחת הטיפול.

המלצות ממטופלי עבר

חשוב לברר ממכרים או אפילו ברשת לגבי הניסיון של מטופלים עם החברות השונות טרם סגירת הסכם סופי. חשוב למצוא חברה שמציגה קבלות בשטח של לקוחות מרוצים. בררו אם המטופלים הישראלים קיבלו מענה, לא רק מחברת התיווך אלא גם שהטיפולים היו ברמת האיכות הנדרשת. הדבר נוגע, הן לגבי חומרי הגלם בהם נעשה שימוש והן לגבי אופן התפקוד של הצוות בקליניקה.

טורקיה מעצמה בתחום

טורקיה נחשבת כיום לאחת מהמעצמות העולמיות בתחום רפואת השיניים. אנשים מכל העולם בוחרים לטוס לטורקיה בשל האיכות הגבוהה של הטיפולים והמחירים הנמוכים שלהם. השתלת שיניים במרפאה טורקית בעלת שם יכולה לעלות כמחצית מהמחיר של מרפאה ישראלית, גם לאחר הכללת ההוצאות על מלון וטיסות ליעד.

המחיר נקבע בשוק הפרטי

טורקיה כאמור מושכת תיירי מרפא הזקוקים לטיפולי שיניים ממדינות רבות בעולם כולל ישראל. מכיוון שבמרבית המדינות בעולם, בטוח הבריאות הציבורי אינו כולל כיסוי לטיפולי שיניים, המחירים נקבעים בשוק הפרטי. במקומות רבות בהם רמת החיים גבוהה גם מחירי השכירות של המרפאות גבוה, כמו גם העלות של ההכשרה ומרכיבים אלה מעלים את מחירי הטיפול בתחום.

שילוב השתלה ובילוי בטורקיה

לסיכום הנושא, ניתן למצוא טיפולי שיניים בטורקיה בסטנדרטים מערביים מתקדמים ובמחיר שהוא באופן משמעותי נמוך מישראל. טורקיה מציעה מגוון אפשרויות להשתלת שיניים ברמות מחירים כה נמוכות שלמטופל הישראלי כדאי שלא להתעלם. הערך המוסף של טורקיה עבור הישראלים הוא שמדובר ביעד תיירותי בו ניתן לחסוך כסף גם לאחר שילוב עם חופשה מקומית.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן