על מומחה אסתטי לטיפולי שיניים ועל היתרונות לעשות טיפול אסתטי אצל מומחה

על מומחה אסתטי לטיפולי שיניים ועל היתרונות לעשות טיפול אסתטי אצל מומחה

על מומחה אסתטי לטיפולי שיניים ועל היתרונות לעשות טיפול אסתטי אצל מומחה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

שיניים לבנות הן סמל לבריאות, יופי, טיפוח אישי, נעורים והצלחה. בינינו, מי מאיתנו לא היה מאחל את כל אלו לעצמו? אנשים רבים לאורך ההיסטוריה היו מוכנים ועודם מוכנים להשקיע לא מעט על מנת להגיע למראה שיניים בוהקות, צחורות ובריאות. רוצים גם? בסקירה שלפניכם צוות ביונד סמייל (Beyond Smile) – טיפולי שיניים בטורקיה, ישתף אתכם בדרכים שבהן תוכלו גם אתם להשיג לעצמכם חיוך של "מיליון דולר" בעלות שווה לכל כיס, וביתרונות הגלומים בפנייה לטיפולי שיניים אסתטיים אצל מומחה אסתטי לטיפולי שיניים.

חיוך של "מיליון דולר" בעלות שווה לכל כיס

בשנים האחרונות, טיפולי שיניים אסתטיים הם פופולריים מאי פעם. אנשים רבים פונים כיום לטיפולי הלבנת שיניים מקצועיים, ציפוי שיניים, טיפולים אורתודונטיים ליישור שיניים ושיקום הפה והלסת בהליכי השתלת שיניים או התקנת כתרים.

הודות לפריצות דרך טכנולוגיות רבות שהתרחשו בתחום האתסטיקה הדנטלית בשנים האחרונות, כיום ישנן דרכים רבות שבהן ניתן לשפר את מראה השיניים ומבנה הלסת  ולהתהדר בחיוך בריא ומרשים גם בגיל מבוגר. כל זאת בעלויות נמוכה משמעותית מבעבר.

אילו סוגים של טיפולים אסתטיים לשיניים ניתן לבצע אצל מומחה אסתטי לטיפולי שיניים?

כיום מומחים לטיפולי שיניים אסתטיים בארץ ובעולם, מציעים מגוון סוגי טיפולי שיניים קוסמטיים שבכוחם לשפר את מראה החיוך של המטופל מקצה לקצה. עם הטיפולים השונים המתבצעים בקליניקות של רופאי שיניים המתמחים באסתטיקה דנטלית, ניתן למנות:

טיפולי הלבנת שיניים 

מומחה לאסתטיקה דנטלית יכול לבצע הלבנת שיניים מקצועית באחת משתי שיטות: הלבנת שיניים מקצועית במרפאת השיניים, או הלבנת שיניים באמצעות סד הלבנה ביתי.

שחזורי שיניים והשלמת שיניים שבורות (בונדינג)

זהו טיפול הידוע בתור "ציפוי קומפוזיט לשיניים" שמסייע בשיפור המראה של שיניים בעלות מרווחים גדולים יחסית, שיניים סדוקות, שיניים שבורות או בקועות, או שיניים מוכתמות מאוד. מומחה אסתטי לטיפולי שיניים לרוב יבצע את ההליך כטיפול יחיד בקליניקה שלו בעזרת ציפוי בצבע השיניים הטבעיות של המטופל כדי להבטיח התאמה מושלמת ומראה טבעי לחלוטין. 

ציפוי שיניים מחסרינה / פורנירים

ציפוי שיניים חרסינה הם ציפוי עמיד העשוי שכבת פורצלן דקה שבה מומחה לטיפולי שיניים אסתטיים מצפה את שיני המטופל כדי לשוות להן מראה בריא, בוהק ולבן. ציפויי השיניים העשויים חרסינה מיוצרים בהתאמה אישית לשיני המטופל ויכולים לאפשר גם שינוי בצורת השן. זהו פתרון מעולה למי שיש לו רווחים גדולים בין השיניים, שיניים שחוקות או סדוקות, שיניים עם כתמים קבועים, צורת שיניים טעונת שיפור או שיניים עקומות.

כתרים בשיניים

כתרים בשיניים משמשים להחלפת שיניים פגומות או חסרות ולהגנה על שיניים חלשות.

הכתר הוא למעשה שן מלאכותית העשויה להיות מיוצרת ממתכת, פורצלן, קרמיקה או שרף. 

השתלת שיניים

השתלת שיניים היא השיטה המתקדמת, הבטוחה והיעילה ביותר לשיקום הפה והתפקוד של מערכת הלעיסה, מבנה הלסת והפנים. הליך זה מאפשר להגיע למראה פנים צעיר ומלא יותר, באמצעות החלפה של שיניים חסרות בשתל דנטלי.

יישור שיניים

אנשים בכל הגילאים בוחרים כיום לעבור יישור שיניים במטרה לשפר את המראה של החיוך שלהם. יישור שיניים מתבצע על ידי רופא אורתודנט בעזרת התקנים דנטליים כמו גשר או פלטה. אלו מאפשרים גם לשפר את מראן של שיניים בולטות או עקומות וגם לתקן מנשך בלתי תקין ולמקם את הלסתות מחדש בצורה נכונה וטבעית.

היתרונות הגלומים בפנייה לטיפולי שיניים אסתטיים אצל מומחה אסתטי לטיפולי שיניים

בכל הנוגע לטיפולי שיניים אסתטיים, ישנה כאמור חשיבות מכרעת לבחירתו של רופא השיניים שיטפל בכם. זאת מאחר והגורם המשמעותי ביותר להשגת תוצאה מוצלחת בטיפולי שיניים קוסמטיים ובכלל, הוא הסתייעות ברופא מומחה שיודע מה הוא עושה. 

רופא כזה יהיה לרוב בעל ניסיון עשיר בטיפולים לשיקום הפה כדוגמת השתלות שיניים. מאחר ורבים מהליכים אלו מצריכים התאמה אישית מושלמת למבנה הלסת, צורת השיניים וגוון השינים של המטופל, ישנה חשיבות אדירה לתהליך אבחון מדויק, כמו גם ליישום מקצועי של טכניקת הטיפול הנבחרת.  גם מבחינה תקציבית, אתם יכולים לסמוך על כך שרופא המתמחה באסתטיקה דנטלית, וצבר ותק רב בתחומו, ידע לאמוד מראש את כמות הטיפולים שתידרש להשגת התוצאה המבוקשת והעלות שתידרשו לשלם עבורם. 

לסיכום

הפנייה למומחה לטיפולי שיניים אסתטיים תבטיח כי הפה שלכם נמצא בידיים טובות ומנוסות, של רופא בעל הכלים למזעור הסיכונים למינימום האפשרי והשגת תוצאה מושלמת ומשביעת רצון.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן