השלמת שיניים חסרות

השלמת שיניים חסרות

השלמת שיניים חסרות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אנשים רבים מגיעים למצב בו יש להם שיניים חסרות מפאת עששת שגרמה להרס אשר לא מאפשר שיקום ראוי של השן, או לחילופין מחלת חניכיים שגרמה לניידות של השן שעלולה להיות מסוכנת. לאחר עקירת השיניים, ניתן לבצע השלמה השל השיניים החסרות. אנחנו פה כדי לספק לכם את כל המידע הרלוונטי להשלמת שיניים חסרות. 

מדוע יש צורך בהשלמת שיניים חסרות

ישנן שתי סיבות עיקריות להשלמת שיניים חסרות. ראשית, לשיניים יש נטייה לזוז לכיוון אזור החסר. בפועל, הדבר גורם לשיניים שנמצאות על יד המקום החסר לנטות לאזור החסר ולמלאו. כך, בעת הנטייה השיניים מקבלות זווית ואינן ישרות כלל. זה גורם להיווצרות של תופעה בשם כיס חניכיים והדבר גורם לשיניים שנטו לאבד אחיזה.

התופעה השנייה שמתרחשת בעת היווצרות חסר היא בקיעת יתר של השן שממוקמת מול מקום החסר בשן הנגדית. שתי התוצאות הללו יוצרות הפרעות חמורות כך שעדיף להימנע מהתופעה מראש באמצעות השלמת שיניים חסרות בחלל הפה. בביונד סמייל ידעו לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה אשר תהיו מרוצים ממנה.

היסטורית השלמת שיניים חסרות

לפני שהתפתחה רפואת השיניים לכיוון אליו התפתחה היום, כשהיה צורך בהשלמת שיניים היו מתקינים גשר על שתי השיניים שלצד האזור החסר ובעזרתו משלימים את החסר. הגשר חייב השחזה של שיניים אלו דבר שקיצר באופן דרסטי את תוחלת חייהן.

את הגשר היה צריך להחליף מדי 10 שנים ולאחר כ3 החלפת השיניים היו נהרסות. תוצאה זו לא רצויה כלל שכן בעבור השלמת חסר של שן אחת האדם היה מסיים ללא שלוש שיניים. כיום, הפתרון הוא שונה, את השיניים ניתן להשלים באמצעות השלמת שיניים. את השן החסרה בלבד משתילים וכך לא פוגעים בשיניים הסמוכות לה.

כיצד פועלת השתלת שיניים

השתלת השיניים החלה כהשתלה של שתל בודד עליו השתילו את הכתר המלאכותי. כיום, הרפואה התקדמה ואיתה גם השתלות השיניים. ניתן כיום לבצע השתלת שיניים של פה מלא. בנוסף, בעבר היו בעיות שונות שלא אפשרו להשתיל שיניים כמו סינוס נמוך, או חוסר בעצם בלסת, אשר כיום נפתרו באמצעות פרוצדורות שונות ושיטות שונות להשתלת שיניים

כמה זמן לוקחת פרוצדורת השתלת השיניים

בעבר השתלת השיניים היתה מתבצעת בשני שלבים. ראשית, הרופא היה מחדיר את השתלים. השתלים היו צריכים זמן התאקלמות בפה. לאחר שזה היה קורה (לאחר מספר שבועות ולעיתים חודשים), הרופא היה "מלביש" על הכתרים את הכתרים שמחליפים את השיניים הטבעיות. דרך זו נפוצה גם היום אך כיום ניתן לקצר את ההליך בצורה משמעותית

השתלת שיניים ביום אחד

מאחר שזמן ההמתנה בין הפרוצדורות מייגע, הומצאה שיטה חדשה אשר עושה את כל ההליך ביחד – השתלת שיניים ביום אחד. בשיטה זו, כל ההליך מבוצע בהרדמה מלאה, ביום אחד בלבד.  ראשית, נעקרות כל השיניים, בהמשך מוחדרים השתלים, ולסיום מותקן גשר זמני שגם הוא אסתטי לחלוטין. לאחר כחצי שנה רופא השיניים מחליף את הגשר הזמני בקבוע. 

לשיטה זו מספר יתרונות: ראשית, כמות הביקורים שהיא דורשת אצל הרופא פחותה בצורה משמעותית. שנית, לאנשים בעלי סינוס נמוך השיטה מאד מומלצת, זאת משום שהיא עוקפת את הסינוסים. שלישית,  מאחר שכל ההליך בהרדמה מלאה המטופל לא מרגיש את הכאבים הכרוכים בטיפול זה.

לכן, שיטת השתלת השיניים ביום אחד היא השיטה המומלצת ביותר עבור אנשים שמשלימים את כלל השיניים בפה שלהם. השיטה תהא בעבורם נוחה בהרבה מכל שיטת השתלת שיניים אחרת אשר תמלא את החסר בפה.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן