כמה עולה כתרי זירקוניה – המחירים האמיתיים נחשפים ומה המחיר בטורקיה?

e

כמה עולה כתרי זירקוניה – המחירים האמיתיים נחשפים ומה המחיר בטורקיה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אם כבר נתקלתם בכתרי זירקוניה, שהולכים ונעשים פופולריים יותר ויותר בקרב מטופלים ורופאי שיניים גם יחד, ייתכן ששמעתם גם על מחיריהם הגבוהים בהשוואה למחיריהם של כתרים אחרים. אכן, מדובר על הבדלים גדולים במחירים, ובכל זאת מטופלים רבים בוחרים בכתרי זירקוניה בשל האיכות, העמידות, החוזק, והיתרונות האסתטיים שלהם. כמו כל השקעה כלכלית, כדאי לשקול אספקטים שונים לפני קבלת ההחלטה, שכן אמנם מחיריהם של כתרי זירקוניה גבוה, אולם מדובר בכתרים שמחזיקים שנים ארוכות בחלל הפה ללא שחיקה ולכן ייתכן שהם כדאיים יותר אם בוחנים אותם לטווח הארוך.

כמה עולים כתרי זירקוניה?

בואו נשים את הקלפים על השולחן: כתר זירקוניה עולה, בממוצע, בין 3,000 ל-5,000 ש"ח. המחיר תלוי במשתנים שונים, אולם חשוב לזכור שהוא כולל את התהליך כולו: החל ממפגשי ההתאמה וההשחזה של האזור המיועד ועד לעיצוב של הכתרים וההרכבה שלהם. שני הגורמים העיקריים המשפיעים על המחיר של כתרי הזירקוניה הם הקליניקה שבה מתבצע הטיפול והמעבדה שמעצבת ומכינה את הכתרים, ולכן מדובר על מחיר גמיש יחסית שעשוי להשתנות בין רופא לרופא באופן די משמעותי. בשל כך, מומלץ לקבל חוות דעת והצעות מחיר מרופאי שיניים שונים לפני ביצוע הטיפול, באופן שיאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת לא רק מבחינה רפואית אלא גם כלכלית.

כמובן, רופא שיניים מומחה ובעל מוניטין וניסיון עשיר יגבה מחיר גבוה יותר על ביצוע כתרי זירקוניה לא רק בשל מעמדו, אלא גם בשל העובדה שהוא, סביר להניח, עובד עם מעבדה יוקרתית הגובה ממנו מחיר גבוה על הביצוע הטכני של עיצוב הכתרים וייצורם.

ביטוח שיניים עשוי לכסות חלקית את העלות של כתרי זירקוניה אם הם נחשבים נחוצים מבחינה רפואית.
ביטוח שיניים עשוי לכסות חלקית את העלות של כתרי זירקוניה אם הם נחשבים נחוצים מבחינה רפואית.

למה כתרי זירקוניה יקרים יותר מכתרים אחרים?

ראשית כל, הזירקוניום הוא חומר יקר בהשוואה לחומרים אחרים, ולכן כבר מתחילת הדרך מדובר על טיפול שכרוך בהשקעה כלכלית גבוהה יותר באופן יחסי. נוסף לכך, לעומת הכנתם של כתרים אחרים, עיצובם של כתרי זירקוניה כרוך בבזבוז רב של הזירקוניום. במהלך הכנת הכתרים יש בלאי גבוה של חומר, וזה מביא, כמובן, לעלייה נוספת במחיר. כמו כן, מלבד שאלת הייצור ומחירו של החומר, מדובר בכתר איכותי לא רק מבחינת עמידות אלא גם מבחינה אסתטית, ולכן נהוג לגבות עבורו מחיר גבוה יותר. סיבה נוספת למחירם הגבוה של כתרי זירקוניה קשורה לטכנולוגיית הפיתוח שלהם. כאמור, כתרי זירקוניה מיוצרים במעבדות ייעודיות ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת של חריטה ממוחשבת, אשר מכתיבה עלייה נוספת במחיר.

השפעתו של סוג הכתר על המחיר

אף על פי שעד כה התייחסנו לכתרי זירקוניה כאל דגם כללי של כתרים, יש לזכור שמצבים שונים מתאימים לסוגים שונים של כתרי זירקוניה. שני הסוגים העיקריים של כתרי זירקוניה, שנבחנים זה מזה גם מבחינת המחיר, הם כתרי זירקוניה מלאים וכתרי זירקוניה מאוחים לחרסינה. בעוד כתר מלא יהיה מורכב כולו מזירקוניום, כתר מאוחה לחרסינה נחשב יוקרתי יותר מפני שהוא מצופה בחרסינה – וזה מביא, בין היתר, גם לעלייה במחירו. עם זאת, זכרו כי ההחלטה על סוג הכתר צריכה להתקבל על ידי הרופא והמטופל ביחד.

חשוב לדון בעלות של כתרי זירקוניה עם רופא שיניים ולהבין את כל ההוצאות הפוטנציאליות הכרוכות בהליך.
חשוב לדון בעלות של כתרי זירקוניה עם רופא שיניים ולהבין את כל ההוצאות הפוטנציאליות הכרוכות בהליך.

מחיריהם של כתרי זירקוניה בקליניקות שונות

בעוד מחיריהם של כתרי זירקוניה בקליניקות פרטיות נעים, כאמור, בין 3,000 ל-5,000 ש"ח, קופות החולים בארץ מסבסדות את הטיפול ומוזילות אותו באופן משמעותי. המחיר הממוצע הוא 2,300 ש"ח, אולם הוא יכול לרדת גם מתחת ל-2,000 ש"ח. שימו לב כי כתרי זירקוניה לא אמורים לעלות פחות מ-3,000 ש"ח בקליניקה פרטית, ולכן כדאי שהצעת מחיר נמוכה יותר תדליק נורה אדומה אצל המטופל. ייתכן שמדובר בכתרים באיכות ירודה, אשר עלולים לגרום לסיבוכים מסוכנים (ומיותרים) בעתיד.

מחיריהם של כתרי זירקוניה בטורקיה

בדומה לטיפולים אסתטיים ורפואיים שונים, המחירים בקליניקות מחוץ לישראל עשויים להיות זולים יותר. כך גם במקרה של כתרי זירקוניה: מרפאות רבות בטורקיה מציעות את הטיפול במחיר הנע בין 250 ל-350 דולר – הבדל משמעותי ביחס למחירים הממוצעים בארץ.

העלות של כתרי זירקוניה יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים כמו מיקום מרפאת השיניים ומספר השיניים המטופלות.
העלות של כתרי זירקוניה יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים כמו מיקום מרפאת השיניים ומספר השיניים המטופלות.

לסיכום

בעוד מטופלים רבים מעוניינים בביצוע של כתרי זירקוניה בשל היתרונות האסתטיים והפונקציונליים שלהם, רבים מהם נרתעים מביצוע הטיפול בשל מחירו הגבוה. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהשקעה ב"מוצר" איכותי, שהסיכונים הכרוכים בו קטנים באופן משמעותי מאלה הכרוכים בכתרים אחרים. כך או כך, מומלץ לבצע מחקר מעמיק לפני קבלת ההחלטה על ביצוע הכתר: היפגשו עם רופאים שונים, בקשו לראות עבודות קודמות שלהם, בחנו את איכות הקליניקה וקבלן הצעות מחיר, ורק לאחר מכן בחרו ברופא המתאים לכם. 

 

אולי יעניין אתכם גם:
לקרוא אודות תהליך ההחלמה של כתרי זירקוניה
או לקרוא על יתרונות וחסרונות של כתרי זירקוניה

שאלות שאתם שואלים אותנו לגבי כתרי זירקוניה וכל התשובות שחשוב לדעת עם מחירים עדכניים

כתרי זירקוניה הם שחזורי שיניים העשויים מחומר עמיד ואסתטי הנקרא זירקוניום דו חמצני. הם פופולריים בעיקר בשל המראה הטבעי, החוזק וההתאמה הביולוגית שלהם. כתרי זירקוניה. כתרי זירקוניה מעניקים למטופלים תוצאות ארוכות טווח, עמידות גבוהה בפני סדקים וכתמים ומראה אסתטי משופר. הכתרים הללו אינם נוטים לגרום לתגובות אלרגיות, מה שהופך אותם לבחירה מועדפת לשיקום שיניים בקרב מטופלים ורופאי שיניים כאחד.

בדרך כלל, כתרי זירקוניה נוטים להיות מעט יותר יקרים מאשר כתרי חרסינה מאוחים למתכת (PFM). עם זאת, העמידות, המשיכה האסתטית והתוצאות הטבעיות של כתרי זירקוניה הופכים אותם להשקעה משתלמת וארוכת טווח.

מספר גורמים יכולים להשפיע על העלות של כתרי זירקוניה, ביניהם הניסיון של רופא השיניים, המורכבות של ההליך, המיקום הגיאוגרפי של המרפאה, כל פרוצדורה נוספת אשר נדרשת (כגון עקירת שיניים או טיפול שורש), והמוניטין של מעבדת השיניים שמייצרת את הכתרים.

כיסוי ביטוח שיניים משתנה בהתאם לתוכנית הספציפית. בעוד שתוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות חלקית את העלות של כתרי זירקוניה, כדאי לבדוק עם חברת הביטוח שלכם כדי לקבוע את היקף הכיסוי וכל ההוצאות הנלוות שתצטרכו להוסיף.

כתרי זירקוניה ידועים ברמת העמידות יוצאת הדופן שלהם. הם עמידים מאוד בפני שברים, סדקים, כתמים ובלאי, מה שהופך אותם לבחירה אמינה ומומלצת עבור שיקום שיניים ארוך טווח.

אכן כן, במדינות כמו טורקיה אתם יכולים לקבל אפשרויות משתלמות יותר עבור כתרי זירקוניה בהשוואה לאזורים אחרים כמו כאן בישראל למשל. מרפאות שיניים רבות בטורקיה מספקות טיפולי שיניים באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת במחירים תחרותיים, אצל הרופאים המומחים בעולם.

העלות של כתרי זירקוניה בישראל יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים כגון מרפאת השיניים, המיקום שלה והמומחיות של רופא השיניים. בממוצע, כתרי זירקוניה בישראל יכולים לנוע בין 2,000 ל-5,000 ש"ח לשן. עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לקבלת תמחור מדויק ואפשרויות טיפול.

העלות של כתרי זירקוניה בטורקיה יכולה להשתנות בהתאם למרפאת השיניים ולמספר הכתרים הדרושים. בממוצע, אתם יכולים לצפות לשלם כ-250 עד 600 דולר לשן, מחיר נמוך משמעותית בהשוואה למחירים במדינות אחרות ובארץ.

 בעוד שבטורקיה יש מרפאות שיניים נחשבות המציעות כתרי זירקוניה במחירים נמוכים יותר, חשוב לחקור ביסודיות ולבחור במרפאה אמינה בעלת מוניטין גבוה. יש לקחת בחשבון גם את מחסום השפה, הוצאות הנסיעה והלינה. היום אתם יכולים לקבל את כל אלו במסגרת חבילות טיפולים משתלמות אצל חברות ישראליות שמעניקות ליווי צמוד וסיוע לאורך כל התהליך שלכם.

כדי למצוא מרפאת שיניים בעלת מוניטין בטורקיה, אתם יכולים להתחיל לבצע מחקר באינטרנט, לבדוק את הכישורים והניסיון של רופאי השיניים, ולפנות לחברה ישראלית שיכולה לספק לכם הדרכה וסיוע לאורך הדרך. החברה דואגת לכם לכל שתצטרכו, הסדרי לינה, נסיעות למרפאה וחזור, ליווי צמוד של נציג ישראלי דובר השפה הטורקית, טיפולים במחירים אטרקטיביים ואיכות ברמה בינלאומית.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן