טיפולי שיניים בטורקיה – ממה נובע פער המחירים העצום והאם זה מתבטא באיכות (רמז – לא)

טיפולי שיניים בטורקיה ממה נובע פער המחירים העצום והאם זה מתבטא באיכות רמז לא

טיפולי שיניים בטורקיה – ממה נובע פער המחירים העצום והאם זה מתבטא באיכות (רמז – לא)

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

המחיר הנמוך של טיפולי שיניים בטורקיה בהשוואה למחירי טיפולי השיניים אצלנו בישראל, היא בין הסיבות המרכזיות שבעטיין מרפאות השיניים בטורקיה מושכות אליהן מבקרים מכל העולם כבר מזה כ- 3 עשורים. המחיר לטיפולי שיניים בטורקיה הוא נמוך לאין שיעור בהשוואה למחיר של טיפולי שיניים מקבילים כאן בישראל, מה שמציב בפני מטופלים המתעניינים באפשרות הזו, את השאלה המתבקשת: "מה נובע פער המחירים העצום והאם זה מתבטא באיכות?". בשורות הבאות נעסוק בשאלות הללו בפרוטרוט ונספק לכם את כל התשובות.

על השוני הדרמטי בעלות של טיפולי שיניים בטורקיה ביחס לעלותם בישראל

לא יהיה זה מוגזם לומר שמחירם של טיפולי שיניים בישראל הוא גבוה בממוצע פי שלוש, מהמחיר עבור אותם טיפולים בדיוק כשהם נעשים במרפאות שיניים מובילות בטורקיה. הדבר נכון, גם כאשר עסקינן בטיפולי השיניים הקוסמטיים כמו התקנת כתרי זירקוניה, הרכבת ציפויי חרסינה או פורצלן לשיניים, הלבנות שיניים, או השתלות שיניים. 

במקרה של טיפולי השיניים ה"יוקרתיים" והמורכבים יותר, כמו בהשתלות השיניים והרכבת כתרי הזירקוניה, הפערים הללו בעלות, הופכים גדולים אפילו יותר. כך לדוגמא, עם כתרי הזירקוניה שאצלנו בישראל עלותם עלולה להגיע גם ל- 5,000 שקלים, בזמן שבטורקיה הם ניתנים להשגה באותה רמת איכות אף בעלות שנעה בין 250 ו- 500 דולרים בלבד.

ממה נובע פער המחירים העצום בין טיפולי שיניים בטורקיה לטיפולי שיניים בישראל?

טורקיה, באופן כללי נחשבת זולה משמעותית מישראל. הדבר מתבטא הן בהוצאות הקליניקות המתמחות ברפואת שיניים, כמו גם בעלויות כוח האדם הטורקי ובכלל זה – שכרם של טכנאי ועובדי המרפאה. מאחר ומצבה הכלכלי של טורקיה איננו מזהיר, הטורקים שמחים שתיירות מרפא מגיעה אליהם, ויש להם יכולת לספק לישראלים טיפולי שיניים שנחשבים יקרים מאוד אצלנו, בעלות נמוכה משמעותית מזו שהיינו משלמים בארץ על אותה התוצאה.

האם המחיר הזול של טיפולי שיניים בטורקיה בא על חשבון האיכות?

השאלה האם המחיר הנמוך של טיפולי השיניים בטורקיה עלול להעיד על  איכות נמוכה של התוצאות, היא בהחלט במקומה. אולם בפועל, דווקא ההפך הוא הנכון: לרופאי השיניים הטורקים יצא ובצדק, מוניטין של בעלי מקצוע מובילים בתחומם. לא לחינם הם ידועים בעולם כולו כבעלי רמה מקצועית יוצאת מן הכלל. עשרות אלפי המטופלים שנוהרים לטורקיה מדי שנה בשנה במטרה לעבור הליכים קוסמטיים ורפואיים במרפאות השיניים המקומיות, ודאי אינם טועים. המספרים מדברים בעד עצמם. הוסיפו לכך גם את העובדה שרופאי שיניים ממגוון מדינות בעולם, נוהגים להגיע לטורקיה דרך קבע לצורך השתלמויות מקצועיות, קורסים והדרכות שמועברים כולם על ידי רופאים מקומיים – ותבינו בעצמכם שהתמורה ביחס למחיר – היא לא פחות מאשר מדהימה.

האם יש אחריות על טיפולי שיניים בטורקיה?

מטופלים שמגיעים לטיפול שיניים בטורקיה, נהנים גם מהשקט הנפשי המגיע עם הידיעה שניתנת להם אחריות ארוכת טווח על העבודה. זהו נושא חשוב ביותר לכל אדם שעובר טיפולי שיניים בחו"ל. חשוב לדעת שיש לכם כתובת גם במידה ותזדקקו בעתיד, לתיקונים, תוספות או טיפולים חוזרים – מכל סיבה שהיא. החברות הישראליות המובילות שמלוות מטופלים שמגיעים לטורקיה לטובת טיפולי שיניים, מציעות בדרך כלל אפשרות להטסת המטופל בטווח של 30 יום ממועד הטיפול לצורך תיקונים ושינויים, במידת הצורך. אולם גם אם מתעורר הצורך באלו במועד מאוחר יותר – כמו בחלוף 4 שנים מהטיפול, המטופל זכאי לתיקון ללא עלות, כאשר ההוצאה היחידה שיידרש לשאת בה מכיסו היא עלות הטיסה לטורקיה.

לסיכום

ההבדל בין עלותם של טיפולי שיניים בטורקיה וטיפולי שיניים בישראל, הוא משמעותי ביותר. בתחום רפואת השיניים האסתטית בפרט – פערי המחירים הם דרמטיים במיוחד, כאשר ציפויי שיניים עבור שן בודדת מגיעים לעיתים לפי 5 במחיר בהשוואה לאלו הנמכרים במרפאות השיניים בארץ.

לכן שיקולי עלות הם בהחלט פקטור שקשה, וגם אין סיבה, להתעלם ממנו. לא כאשר ישנם אינספור לקוחות מרוצים שכבר עברו בעצמם טיפולי שיניים ממגוון סוגים בתורכיה, ויכולים לספר לכם ממקור ראשון על התוצאות. בסיכומו של דבר, מרפאות השיניים בטורקיה, מספקות תוצאות איכותיות, מקצועיות, אסתטיות מאוד ועם אחריות למשך שנים רבות. כאשר מגיעים אליהן דרך חברה ישראלית מתווכת, שדואגת עבורכם ללינה ההעברות והסדרת כל העניינים הלוגיסטיים האחרים הכרוכים בנסיעה ובקבלת הטיפול הרפואי עצמו – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שיש לכם אבא ואמא, גם במידה ותהיו מעוניינים לבצע שינויים ושיפורים בתוצר הסופי.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן