מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים?

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיניים היא אחת מצורות הטיפול החדשניות, המאפשרות לכל מי שאיבד את השיניים שלו באופן חלקי או מלא, לחזור ולהנות מפה מלא שיניים המתפקדות בצורה הולמת. יחד עם זאת, מדובר בטיפול לא פשוט, הדורש מהמטופל מידה רבה של סבלנות ומהרופא המטפל – מידה רבה מאד של מקצוענות. בשורות להלן נרחיב את היריעה בנושא השתלת שיניים, מה צריך לדעת לפני ביצוע של השתלת שיניים ואיפה הכי כדאי לבצע את ההשתלה. מהי בעצם השתלה של שיניים ומתי היא נדרשת? מה חשוב לדעת לפני שמקבלים את ההחלטה על השתלת השיניים? מתי כדאי לחשוב על השתלת שיניים בטורקיה ואיך לבחור את בעל המקצוע הטוב והנכון ביותר לביצוע ההשתלה? אם יש לכם עניין וכוונה לבצע השתלת שיניים, המשיכו לקרוא. 

מהי בעצם השתלת שיניים ומתי מגיע הזמן לעשות השתלה?

אחד המרכיבים החשובים ביותר לשמירה על איכות החיים הוא השיניים. ככל שהשיניים והחניכיים בריאות יותר, כך הבריאות טובה יותר. לחילופין, ככל שהשיניים שחוקות יותר, שבורות או נגועות בעששת ובבעיות אחרות, כך איכות החיים יורדת. זאת נוסף על בעיות עתידיות המתעוררות בעקבות חדירה של הזיהום לתוך הגוף. במקרים רבים, השתלת שיניים מהווה פתרון איכותי, המחזיר את השיניים למצב הקרוב ביותר למושלם. 

סוגי השתלות שיניים שכדאי להכיר לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים

ישנם כמה וכמה סוגים של השתלות שיניים, כאשר הרופא המטפל בוחר, ביחד עם המטופל, את הסוג הנכון והמתאים ביותר של השתלת השיניים המתאים עבורו. אופן ההשתלה נקבע בעיקר על ידי מבנה הלסת ועובי העצם אצל המושתל. בדרך כלל, הזמן הנכון לביצוע השתלה הוא הרגע שבו ברור שאין אפשרת לטפל בשיניים הקיימות, לשמר אותן או לעשות בהן שימוש כבסיס לשיפור האסתטיקה או לשיפור התפקוד הכללי של הפה.

מה חשוב לדעת לפני שמקבלים החלטה על השתלת שיניים?   

ההחלטה על השתלת שיניים איננה החלטה פשוטה. לרוב, מדובר בהחלטה שאין ממנה חזרה. השתלת השיניים כרוכה בעקירה חלקית או מלאה של השיניים בפה, מה שכרוך בתקופה לא פשוטה שתעבור על המטופל. זאת נוסף על ההוצאה הכספית המשמעותית שהיא בלתי נמנעת. 

מה חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים?

להלן כמה פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת לפני שבוחרים רופא להשתלת שיניים:

  • חלופות להשתלה: מפני שמבצעים השתלת שיניים בטורקיה ובכלל, על המטופלים להיות מודעים לחלופות האפשריות לטיפול המוצע להם. עם החלופות ניתן למנות כתבים, טיפולים בשיניים שיכולים לשמר ראותן ועוד. אי אפשר לקבל החלטה על השתלה, מבלי לדעת את החלופות.
  • סוג ההשתלה: כאמור, סוג ההשתלה מתאים למבנה של העצמות בפה של המטופל. עם זאת, יש מקרים שבהם יכול להתאים יותר מאשר סוג אחד של השתלת שיניים. לפני ביצוע ההשתלה, על המטופל להיות שותף בהחלטה על סוג הטיפול שהוא אמור לעבור.
  • עלויות: מי שמבצע את המלאכה צריך לשקף למטופל את כלל העלויות הכרוכות בביצוע ההשתלה. גם כאן, חלופות שונות עשויות להיות כרוכות בעלויות שונות.

מתי כדאי לחשוב על השתלת שיניים בטורקיה?

השתלת שיניים איננה עניין זול. בדרך כלל מדובר על הוצאה של עשרות אלפי שקלים, ובמקרים מסוימים הרבה יותר מכך. לא אחת, בבחירה שבין איכות חיים טובה מצד אחד לחוב כספי משמעותי מצד שני, מטופלים רבים בוחרים להימנע מחובות גם על חשבון הנוחות והבריאות שלהם. ביצוע השתלת שיניים בטורקיה עשוי, לפיכך, לאפשר למטופל להשיג שתי מטרות כאחת. מצד אחד להימנע מהוצאות מופרזות, ומצד שני לשמור על הבריאות בפה ועל התפקוד התקין שלו. העלויות של השתלת שיניים בטורקיה נמוכות בעשרות אחוזים מעלויות של ביצוע טיפול מקביל בישראל. זאת על ידי רופאים מקצועיים, ותום שמי שמארגן את הטיפול דואג למעטפת ראויה – טיסה, שהייה במלון וכלל המרכיבים של טיפול מוצלח.

לסיכום

יש מרפאות שיניים מצוינות גם בטורקיה וגם בישראל, כשם שישנן גם מרפאות גרועות בשתיהן. החוכמה היא לדעת איך לבחור את רופא השיניים הטוב ביותר להשתל שיניים. כאשר פונים לטיפולי שיניים בטורקיה דרך סוכנות ישראלית המלווה את המטופל לאורך כל הדרך, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שיש מי שביצע את הניפוי עבורכם ובחר למענכם את הטופ שבטופ – כפי שמגיע לכם.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן