השתלות שיניים ללא כאב – היום זה אפשרי

השתלות שיניים ללא כאב

השתלות שיניים ללא כאב – היום זה אפשרי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה בכלל ובתחום רפואת השיניים בפרט, היום ניתן לבצע טיפולים של השתלות שיניים ללא כאב בהליך מהיר ויעיל. מה שבעבר נחשב לניתוח כירורגי מורכב ומייגע הכרוך בכאבים רבים ותקופת החלמה ארוכה – היום יכול להתבצע במינימום כאבים ומקסימום יעילות. אתם יכולים להיכנס למרפאה עם פה מלא שיניים שיש לעקור אותן בדחיפות, עם שיניים חסרות או ללא שיניים כלל, ולצאת מהטיפול עם חיוך מלא בשיניים חדשות ונוצצות.

כיצד הליך השתלות שיניים ללא כאב מתבצע, מהן השיטות השונות ולאיזו תוצאה ניתן לצפות? כל מה שרציתם לדעת כבר מחכה לכם כאן.

מהו הליך של השתלת שיניים וכיצד הוא מתבצע?

השתלות שיניים מהוות את הפתרון האולטימטיבי והמיטבי ביותר שקיים היום עבור מצבים של חוסר שיניים. בני האדם, בהיותנו יונקים, מקבלים 2 הזדמנויות בלבד עם השיניים – שיני חלב ושיני בשר. לאחר ששיני החלב מתחלפות בשיני הבשר, אנו נשארים איתן לתמיד. עם זאת, הכל יכול לקרות והחיים לא צפויים בעליל ולכן נוצרים מצבים רבים בהם אנשים מאבדים גם את השיניים הקבועות שלהם. הגורמים לכך הם רבים ומגוונים, כדוגמת טראומה או חבלה, עקירת שיניים שנרקבו, חוסר עצם ועוד גורמים נוספים. בעקבות כך, נוצר הצורך לפתרון חילופי, יעיל וארוך טווח להחלפת השיניים החסרות. קיימות אפשרויות המהוות תחלופה טובה לשיניים כמו כתרים ותותבות, את התחלופה היעילה והאידיאלית ביותר היא השתלות שיניים. היום אפשר לעבור את הטיפול בהליך מתקדם ומהיר של השתלות שיניים ללא כאב וכמעט בלי תופעות לוואי, המאפשר לכם לחזור לשגרת היומיום שלכם במהרה.

אילו שיטות של השתלות שיניים ללא כאב קיימות?

מגוון שיטות חדשניות מאפשרות למומחים לרפואת שיניים לבצע השתלות שיניים ללא כאב, על ידי הליכים קלים ומהירים הרבה יותר מאי פעם. ריכזנו עבורכם 2 מהמומלצות ביותר:

השתלות שיניים ללא כאב ביום אחד

היום ניתן לעבור את הטיפול ביום אחד בלבד. כן, יום אחד! ההליך מתבצע בלי כאב, ללא תפרים ובלי נפיחות או תופעות לוואי. עכשיו ניתן לשקם את בריאות הפה ולקבל חיוך מלא שיניים יפות ביום אחד. 

בשיטה ייחודית ומהירה זו מתבצעים מספר הליכים חשובים. עקירת שיניים אבודות, השתלה מידית של שתלים דנטליים, התקנה של גשר קבוע – והכל בהליך אחד יעיל האורך כמה שעות ספורות. שיטה זו מהווה מענה מדויק ויעיל בטיפול מרוכז. 

כמו כן, בעבר במקרים של חוסר עצם למשל, היה צורך בהליך כירורגי נוסף של הרמת סינוס או בניית עצם. היום, השתלות שיניים ללא כאב ביום אחד מהוות אלטרנטיבה יעילה למצב ולא מצריכות ביצוע הליכים אלו בכדי להשלים את הטיפול. עכשיו אתם יכולים לחסוך בעלויות, לצמצם את משך הטיפול וליהנות מתוצאו מיטביות במינימום כאב או סיבוכים.

השתלות שיניים בטכנולוגיה ממוחשבת

מקרים מסוימים מאפשרים לרופא המטפל להשתמש בטכניקת השתלות שיניים ללא כאב באמצעות שתלים ייחודיים המיוצרים במחשב. שיטה זו מאפשרת לתכנן מראש את המיקום, הזווית והגודל של השתלים הייעודיים באופן מדויק ביותר ובהתאם למבנה הלסת והשיניים של כל מטופל או מטופלת. השתלות שיניים בטכנולוגיה ממוחשבת מאפשרות ליצור תבנית תלת ממדית של הלסת אשר בעזרתה אפשר להשתיל את השתלים בקלות מבלי הצורך בביצוע חתכים בחניכיים וללא שימוש בתפרים. לאחר ביצוע ההשתלה ובכדי לשמור על התוצאות, תקבלו גשר זמני קבוע ומוכן מראש להמשך הטיפול. שיטה ייחודית ומתקדמת זו מסייעת להפחית בצורה משמעותית את תופעות הלוואי ומהווה אפשרות נהדרת לביצוע של טיפול השתלות שיניים ללא כאב.

איך אפשר להתכונן לטיפול השתלת שיניים?

כאשר אתם ממתינים לביצוע של השתלות שיניים, ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לעשות לפני שאתם ניגשים לביצוע ההליך עצמו. לפני הטיפול, תצטרכו לעבור בדיקת CT מקיפה. בדיקה זו, המכונה גם טומוגרפיה ממוחשבת, מאפשרת ליצור דגם תלת ממדי של הלסת שלכם. בעזרת התמונות המתקבלות בתוצאות הבדיקה, הרופא המומחה לאסתטיקה ורפואה דנטלית יכול לבדוק את נפח ואיכות העצם שלכם באזורים בהם יש צורך בשיניים חדשות. לאחר מכן תעברו סדרה של בדיקות שגרתיות נוספות והתאמה של תוכנית הטיפולים המתאימה ביותר עבורכם.

טיפולי השתלות שיניים ללא כאב בטורקיה

היום אתם יכולים לעבור טיפולי השתלות שיניים ללא כאב גם בחו"ל. יעד מומלץ במיוחד אשר מאפשר לישראלים לעבור בו את הטיפולים הוא טורקיה. טורקיה ידועה בתור בירת הרפואה האסתטית העולמית, אליה מגיעים ישראלים רבים לביצוע טיפולים שונים. כאשר אתם בוחרים לעבור את הטיפולים שלכם דווקא בטורקיה, אתם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים אשר טמונים בבחירה כדאית זו. כחלק מתהליך ביצוע הטיפולים שלכם בטורקיה, היום עומדת בפניכם האפשרות לקבל ליווי אישי ומקצועי עבור ישראלים. החברות אשר פועלות בתור מתווכות בתחום טיפולי השיניים, מספקות שירותים של ייעוץ, הכוונה אישית וליווי מלא.

בעת ביצוע השתלות שיניים בטורקיה, אתם יכולים לקבל את הליווי הצמוד והמקצועי כבר החל מתחילת התהליך בארץ ועד לסיום מלא של כל הטיפולים הדנטליים וההשתלות להם הזדקקתם. חבילה של טיפולי השתלות שיניים בטורקיה כוללת העברות משדה התעופה אל המלון שלהם ולאחר מכן גם ישירות למרפאה, חוויית אירוח ונופש ברמה הגבוהה ביותר, ליווי צמוד ואישי של נציג ישראלי של החברה אשר ינחה אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת החיוך המלא והקורן שתמיד רציתם, ועוד הטבות רבות. הנציג המקצועי מלווה אתכם במהלך התהליך ופועל גם בתור מתורגמן המסייע לכם לתקשר עם הרופאים המומחים וצוות המרפאה באופן מיטבי ויעיל.

לסיכום

בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים והאסתטיקה הדנטלית, היום אפשר לעבור השתלות שיניים ללא כאב. הטיפול החדשני מאפשר לכם להיכנס למרפאה עם שיניים חסרות ולצאת ממנה עם פה מלא שיניים נוצצות ואטרקטיביות. החיוך שלנו מהווה את כרטיס הביקור שלנו בחיים וככזה הוא בעל חשיבות גבוהה במיוחד. עכשיו אתם יכולים לעבור השתלות שיניים לשיפור בריאות הפה שלכם וליהנות משדרוג משמעותי של המראה הכללי. עם הטיפול הנכון – לא תוכלו להפסיק לחייך!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן