כמה זמן לוקח לשתלים להיקלט ומה אחוזי ההצלחה?

כמה זמן לוקח לשתלים להיקלט ומה אחוזי ההצלחה

כמה זמן לוקח לשתלים להיקלט ומה אחוזי ההצלחה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

עולם הרפואה מתקדם בקצב מסחרר ואיתו גם עולם רפואת השיניים. לכן, בשנים האחרונות ליותר ויותר אנשים מתאפשר לעבור השתלת שיניים והם גם בוחרים בדרך זו. אולם, לפני שעוברים השתלה זו כדאי לדעת את המידע הבסיסי – כמה זמן לוקח לשתלים להיקלט ומהם אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים. אנחנו פה כדי לספק לכם מידע חיוני זה.

השתלת שיניים היא פתרון קבוע לשיניים חסרות.
השתלת שיניים היא פתרון קבוע לשיניים חסרות.

כיצד מתבצעת השתלת שיניים

השתלת השיניים מורכבת משני חלקים. החלק הראשון הוא הרכבת השתלים. השתלים הם בצורת בורג, אותם הרופא מחדיר אל עצם הלסת. המיקום של השתל בלסת מחייב בדרך כלל זמן החלמה בו השתלים נקלטים בפה. לאחר שלב החלמת השתלים (עליו נפרט בהמשך), מתאימים את סט השיניים החדש לפה המטופל אשר מחוברות אל השתלים.

כמה זמן לוקחת קליטת השתלים לאחר החדרתם

בהשתלת שיניים רגילה זמן החלמת השתלים יכול לקחת בין שבועיים עד לחודש. בזמן זה השתלים עוברים מעין הליך של התאקלמות בפה כך שהשיניים שיחוברו אליו לא יזיזו או יפגעו בשתלים. אולם, בשנים האחרונות עולה קרנה של שיטת השתלת השיניים ביום אחד שם השתלים מוחדרים ומייד לאחר מכן השיניים מחוברות אליהם.

מאחר שאנשים רבים מבצעיים את השתלת השיניים בטורקיה, השתלת שיניים ביום אחד יכולה להיות פתרון טוב שיחסוך את זמן השהות שם. מנגד, השתלת שיניים ביום אחד היא לא בשביל כולם ויהיו אנשים שייאלצו לבחור בהשתלה הרגילה ולחכות את זמן ההחלמה הנדרש קרי, בין שבועיים לחודש.

שתלי שיניים ממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת ליציבות.
שתלי שיניים ממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת ליציבות.

מהם אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים

אחוזי הצלחת השתלת השיניים נחשבים לגבוהים ביותר, והנתונים מעידים על עצמם. אחוז ההצלחה של השתלות שיניים עומד כיום על כ96% ואין הנתון מושפע מגיל המטופל, כך שלא צריך לחשוש מגילכם בעת הבחירה בהשתלת השיניים.

יש לזכור כי אחר השתלת שיניים יש להמשיך ולהקפיד על היגיינת הפה לצורך שימור השיניים החדשות. במידה ולא תקפידו על היגיינת השיניים יכולה להיווצר סביב השתל דלקת חריפה אשר תוביל לכישלון השתל, כך שכל ההליך שעברתם ילך לטמיון. לכן אל תאמינו לאמונה הרווחת בציבור שגורסת כי אין להשקיע בהיגיינת השיניים אחר השתלת שיניים.

האם כולם יכולים לעבור השתלת שיניים

ישנם גורמים רפואיים רבים אשר לא מאפשרים לעבור סוג זה או אחר של השתלת שיניים. כך למשל מחוסרי עצם מחויבים לעבור השתלת שיניים בזאלית בה שתל העצם בצורת דסקית. לחילופין, אנשים רבים לא יכולים לעבור השתלת שיניים ביום אחד, לדוגמה חולי סכרת.

השתלת שן היא תהליך השתלת שן יכול להימשך מספר חודשים.
השתלת שן היא תהליך השתלת שן יכול להימשך מספר חודשים.

לכן, לפני שאתם רצים לבצע השתלת שיניים, עליכם לפרוש את כל ההיסטוריה הרפואית שלכם בפני הרופא, כך שהוא יוכל להמליץ לכם על השתלת השיניים המתאימה לכם מבחינה בריאותית ושלא מסכנת אתכם. תוכלו גם לקרוא ברחבי האינטרנט על השיטות השונות ולדעת איזו שיטה היא המתאימה בעבורכם.

סקר שוק

לפני שאתם בוחרים רופא בצעו סקר שוק. בסקר השוק אל תסתכלו רק על מחיר ההשתלה, אלא בדקו את מקצועיות הרופא. מאחר שיש גם השתלת שיניים בטוריה, תוכלו להסתכל גם שם על הרופאים הקיימים ולראות היכן אתם מעדיפים לבצע את השתלת השיניים שלכם.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן