השתלת שיניים בטורקיה או בישראל?

השתלת שיניים בטורקיה או בישראל

השתלת שיניים בטורקיה או בישראל?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טורקיה ביססה זה מכבר את מעמדה כבירת הרפואה האסתטית הבלתי מעורערת, שאליה מגיעים ישראלים רבים (לצד אנשים רבים מכל העולם), לטובת טיפולים אסתטיים ובכלל זה השתלות שיניים. במאמר הבא נסביר מדוע משתלם לעבור טיפולי שיניים בטורקיה, מהם היתרונות העיקריים בביצוע השתלת שיניים בטורקיה לעומת השתלות שיניים בארץ, וכיצד יש לקבל החלטה מושכלת בנושא.

מדוע משתלם לעבור טיפולי שיניים בטורקיה?

אף שישנם מטופלים הנרתעים עקרונית מפנייה לטיפולים רפואיים וטיפולים קוסמטיים מחוץ לגבולות הארץ, חשוב להבין שהבחירה לעבור טיפולי שיניים בדגש על השתלת שיניים כאן בישראל, אינה בהכרח הבחירה המשתלמת ביותר – לא רק כלכלית אלא גם רפואית. עלותם של טיפולי שיניים במדינת ישראל ידועה כגבוהה להחריד ולמרבה הצער, העלות אינה תמיד משקפת את איכות התוצאה מבחינה רפואית או אסתטית. מנגד, עשרות אלפי אנשים מגיעים לטורקיה מדי שנה במטרה לעבור השתלת שיניים במרפאות האסתטיקה הדנטלית המתקדמות שם. לא זאת בלבד שעלות ההליך בטורקיה היא כשליש מעלותו כאן בארץ, אלא שדווקא שם – במדינה זרה שתושביה דוברים שפה שרובנו לא מכירים, מטופלים זוכים לטיפול רפואי ושירות אישי מהמעלה הראשונה, כמו גם מהשקט הנפשי הנלווה לידיעה שיש מי שמלווה אותם אישית לאורך כל הדרך.

על היתרונות של השתלת שיניים בטורקיה

כאמור לעיל, טורקיה כבר מזמן נחשבת כמעצמה הבינלאומית של תחום הרפואה האסתטית, ובכלל זה – האסתטיקה הדנטלית. רופאי השיניים בטורקיה נחשבים כיום למובילי שם בתחומם, וידועים בזכות רמתם המקצועית הגבוהה בסטנדרט בינלאומי. לא לחינם מגיעים לטורקיה מדי שנה רופאי שיניים מכל רחבי העולם, על מנת להרחיב את ידיעותיהם בענף רפואת השיניים ולהתמקצע תוך למידה מהרופאים הטובים ביותר בתחום.

יתרון המחיר

נושא העלות של השתלת שיניים בטורקיה, הוא בין השיקולים הבולטים שבגינם התיירות הדנטלית בטורקיה נמצאת במגמת פריחה תמידית. העלות של טיפולי שיניים בטורקיה היא כאמור, נמוכה לאין שיעור מעלותם של טיפולים אלו בארץ. ניתן בהחלט לומר כי המחיר של טיפולי השיניים בישראל הוא גבוה בממוצע פי שלוש ממחירם בטורקיה. בין אם מדובר על טיפולי שיניים קוסמטיים כמו הלבנת שיניים, הרכבת כתרי זירקוניה, ציפויי חרסינה לשיניים או טיפולי שיניים שהם גם פונקציונליים – כדוגמת השתלות שיניים. 

בכל הנוגע לטיפולי שיניים אסתטיים מורכבים יותר, כמו השתלת שיניים או הרכבת כתרים, פערי המחיר בין ישראל לטורקיה, הופכים משמעותיים במיוחד. כך לדוגמא במקרה של כתרים מזירקוניה שבארץ עלותם נעה בין 3,000 ועד 5,000 ש"ח בממוצע, בעוד שבטורקיה ניתן להשיגם בעלות של 250 עד 500 דולרים בלבד (בתרגום לשקלים מדובר בעלות של כ- 800 עד 1700 ש"ח).

יתרון הליווי האישי 

בנוסף ליתרון בעלותם של טיפולי שיניים בתורכיה והרמה המקצועית המדהימה של הרופאים הטורקים, הבחירה בהשתלת שיניים בטורקיה היא גם נגזרת של טיב הליווי האישי, שמטופלים ישראלים נהנים ממנו לאורך ההליך כולו. אותן חברות ישראליות שפועלות כמתווכות בתחום טיפולי השיניים בתורכיה, מספקות למטופלים שירות של ייעוץ, הכוונה אישית וליווי מלא – לוגיסטי, אישי ומקצועי כאחד, החל משלב הפנייה הראשונית אליהן ועד החזרה לארץ לאחר תום הטיפול. 

ובטורקיה כמו בטורקיה – גם בטיפולי השיניים הכל כלול. מטופלים ישראלים שמגיעים דרך חברה ישראלית מלווה, מקבלים חבילה מלאה אשר כוללת גם מלונות, גם העברות, וגם את טיפולי השיניים הנכספים. 

האם להשתלת שיניים במרפאה ישראלית יש יתרונות ביחס להשתלות בטורקיה?

למרות העובדה שטורקיה נחשבת כיעד אטרקטיבי מאוד בתחום רפואת השיניים, גם בארץ, ישנן מן הסתם מרפאות שיניים ברמה גבוהה מאוד. רופאי שיניים טובים ומנוסים, לא חסרים אצלנו בישראל. אולם הפער בין השתלות שיניים בישראל ובטורקיה – ניכר בעיקר במחיר. היתרון העיקרי בבחירה במרפאת שיניים ישראלית טמון בכך שהמטופל יכול לשוב לנוחות של ביתו מיידית לאחר הטיפול,  מבלי להידרש להתנייד ממקום למקום. מטבע הדברים, גם התקשורת עם רופאים בארץ היא קלה יותר מטעמי שפה. אלו הם שיקולים שעשויים להיות רלוונטיים לחלק מהמטופלים ולכן מדובר בבחירה שצריך לקבל בזהירות ולאחר מחשבה מעמיקה.

אז מה עדיף – השתלת שיניים בטורקיה או בישראל? השורה התחתונה

יש מרפאות טובות בטורקיה וגם בישראל, ויש מרפאות  גרועות בטורקיה וגם בישראל. לכן חשוב לדעת איך לבחור בקפידה היכן לעבור השתלת שיניים. כמובן, התייעצות עם מטופלים שכבר עברו את ההליך ויכולים להעיד ממקור ראשון על הביטחון שסיפק להם הליווי הישראלי בטיפול השיניים בטורקיה, היא דרך מצוינת לקבל החלטה מושכלת בנושא.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן