למה בישראל טיפול שיניים יכול להימרח במשך שנים ובטורקיה אפשר לסיים טיפול שיניים ב-5 ימים

למה בישראל טיפול שיניים יכול להימרח במשך שנים ובטורקיה אפשר לסיים טיפול שיניים ב  ימים

למה בישראל טיפול שיניים יכול להימרח במשך שנים ובטורקיה אפשר לסיים טיפול שיניים ב-5 ימים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כל אדם במהלך חייו נדרש לעבור טיפולי שיניים בסיסיים כמו סתימה, טיפול שורש או עקירה ובמקרים רבים גם טיפולים מורכבים יותר, כמו השתלות, יישור והתקנת כתרים. לעיתים נדמה שבישראל טיפולי שיניים יכולים להימרח במשך שנים. בהתחשב בעבודה שאת מרבית טיפולי שיניים בטורקיה מסיימים בתוך יום או מספר ימים בלבד, יש צורך להבין ממה נובע הפער הזה ובנושא זה נעסוק בהרחבה.

טיפולי שיניים בטורקיה או בישראל

על מנת להבין את ההבדל בין טיפולי שיניים בטורקיה ובישראל, חשוב להבין את האופן שבו התחום מוסדר בארץ מבחינת התשלום והמחיר. טיפולי שיניים למבוגרים בישראל אינם מכוסים על ידי ביטוח הבריאות הכללי של המדינה והשירותים בתחום ניתנים על ידי מרפאות פרטיות וקופות החולים, תוך תשלום מלא של המטופלים.

המרפאות של קופות החולים

גם הקליניקות הציבוריות וגם הקליניקות הפרטיות פועלות למטרות רווח, כאשר לכל מרפאה או קופה מחירון משלה לטיפולי השיניים השונים. קופות החולים מפעילות מרפאות גדולות יחסית ובהם רופאי השיניים פועלים במחירים נמוכים בהשוואה לאלו בקליניקות הפרטיות אך היחס בהם אינו אישי ורמת ההיכרות של הרופא עם כל מטופל הינה נמוכה.

קשיים בתיאום תורים

הקשר שבין רופא השיניים של הקופה והמטופל אינו תמיד סדיר ובמקרים רבים קשה להזמין תורים במועדים הרצויים למטופל דבר שגורם לרבים לדחות טיפולי שיניים גם במשך שנים. חשוב להבין שהגעה בזמן לטיפולי השיניים הבסיסים היא קריטי, על מנת לשמור על השיניים כשהם בריאות ושלמות ולהימנע מהחמרה של המצב בפה ובצורך בטיפולים משמעותיים יותר בעתיד.

מחיר נמוך לשירות פחות איכותי

המחיר הנמוך של מרפאות השיניים בקופות החולים אינו נובע מסבסוד של המדינה אלא בגלל היכולת שלהם לבצע יותר טיפולים מאשר המרפאות הקטנות יותר. מטופלים המנסים לקבוע תור לרופא השיניים של הקופה משוחחים עם מוקד או מזכירה שקובעים את המועד, בהתאם לזמינות של הרופאים השונים במרפאה. 

חוסר אמון של המטופלים

התוצאה היא שלכל מטופל יכול להיות רופא שונה בכל פעם שהוא מבקר בקליניקה. הדבר יוצר חוסר אמון של המטופל ותורם לכך שרבים בישראל אינם מתאמצים לסיים את תכניות הטיפול שנקבעו להם בקופה. מכיוון שבמרפאות הקופה גם רופאים צעירים רבים אשר באים לתקופה קצרה עד לפתיחה או הצטרפות לקליניקה פרטית, יש תחלופת צוות גבוהה ואיכות הטיפול נפגעת.

המחיר במרפאות חסר פרופורציה

כמובן שניתן למצוא תור ומרפאה מתקדמת עבור טיפולי שיניים איכותיים בתוך זמן קצר גם בישראל אך רק בקליניקות הפרטיות והמחיר יהיה בהתאם. המחיר הגבוה של טיפולי שיניים בישראל, וודאי בהשוואה מול טיפולי שיניים בטורקיה יקר משמעותית. רבים בישראל מורחים את הטיפולים או נמנעים מבדיקות חיוניות בגלל שהם חוששים מהמחיר ומיכולתם לעמוד בו.

העלות הגבוהה של טיפולי השיניים בישראל הובילו לעליית התופעה של תיירות מרפא של ישראלים בחוץ לארץ. טיפולי שיניים בטורקיה לדוגמא, מאפשרים לישראלים להוזיל את המחיר באופן משמעותי ורבים בוחרים לטוס ליום או למספר ימים ולסיים את הטיפול בתוך זמן קצר. הטיפולים בטורקיה איכותיים ומתבצעים בטכניקות ובמכשור החדשניים והמתקדמים ביותר.

טיפולי שיניים בטורקיה בליווי צמוד

אם אתם מתעניינים בנושא של טיפולי שיניים בטורקיה אתם במקום הנכון. ביונד סמייל מנגישה לקהל הישראלי מגוון של טיפולי שיניים בטורקיה בסטנדרט גבוה וברמת מחירים תחרותית ומשתלמת במיוחד. ביונד סמייל עובדת עם אחת המרפאות הגדולות והוותיקות בטורקיה, תוך ליווי צמוד של המטופל, מהאבחון בארץ והשהייה בטורקיה ועד החזרה לארץ והצלחת הטיפול.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן