מתלבטים אם לעשות טיפול שיניים בארץ או בטורקיה? שווה לכם לקרוא את המאמר הבא

מתלבטים אם לעשות טיפול שיניים בארץ או בטורקיה שווה לכם לקרוא את המאמר הבא

מתלבטים אם לעשות טיפול שיניים בארץ או בטורקיה? שווה לכם לקרוא את המאמר הבא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טורקיה כבר מזמן עשתה לעצמה מוניטין של מעצמה בינלאומית בתחום טיפולי השיניים האסתטיים ולא במקרה. אם אתם מתלבטים אם לעשות טיפולי שיניים בארץ או בטורקיה, וחשוב לכם להגיע להחלטה מושכלת בנושא חשוב זה, המאמר הבא בדיוק עבורכם. 

ההתלבטות: טיפול שיניים בארטיפולץ או בטורקיה

אנשים רבים מכל העולם מגיעים לטורקיה מדי שנה כדי לעבור טיפולי שיניים לסוגיהם. יש לכך מגוון סיבות מצוינות כגון עלות נמוכה מאוד, רופאי שיניים ברמה גבוהה במיוחד, שירות אישי מעולה, התקנים דנטליים באיכות יוצאת דופן ואחריות על התוצאות למשך שנים רבות. אולם לכל היתרונות הללו – נלווים מטבע הדברים גם לבטים לגיטימיים. למשל, אנחנו כישראלים, חוששים שלא בהכרח נצליח להתבטא כראוי מול צוות מרפאת השיניים במדינה זרה, הדובר שפה שונה משלנו. זאת בנוסף לכל הלוגיסטיקה הכרוכה בהתארגנות לטיפול שיניים בחו"ל וכמובן – החשש מפני המרחק מהבית והמשפחה, דווקא בתקופת ההחלמה מטיפול השיניים. אף שלא נוכל לפתור עבורכם את ההתלבטות, שהיא עניין סובייקטיבי ותלוי צרכים פרטניים, אנחנו כאן כדי להציג לכם את כל התועלות שמספרים עליהן מטופלים שעברו טיפולי שיניים בטורקיה, ויצאו מרוצים מאוד מהתוצאה. את ההחלטה הנכונה – אנחנו מאמינים שתקבלו כבר בכוחות עצמכם ברגע שיהיה לכם מספיק מידע.

טיפולי שיניים בארץ או בטורקיה  – ההבדלים

ישנם שני היבטים עיקריים שבהם נבדלים טיפולי שיניים בארץ ובטורקיה – המחיר והליווי האישי:

1. השוני בעלויות

העלות הכרוכה בטיפולי שיניים בטורקיה, היא בין הסיבות המרכזיות לכך שתיירות רפואת השיניים בתורכיה זוכה לעדנה בשלושת העשורים האחרונים. המחיר לטיפולי שיניים בטורקיה נמוך ביותר ביחס לעלותם של הטיפולים המקבילים בארץ. לא נגזים אם נאמר שהעלות לטיפולי שיניים בארץ גבוהה פי שלוש בממוצע מעלותם של אותם הטיפולים במרפאות השיניים הטורקיות. אמירה זו תקפה בין שמדובר על הלבנות שיניים, על הרכבת כתרים מזירקוניה, על התקנה של ציפויי פורצלן / חרסינה או על השתלות שיניים מסוגים שונים. 

2. הליווי האישי

מטופלים שבוחרים לעבור טיפול שיניים בטורקיה, נהנים משירות אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך – מה שמטופלים שמתנהלים עצמאית מול מרפאות שיניים כאן בארץ, אינם יכולים מן הסתם לצפות לו. בתחום טיפולי השיניים בחו"ל, קיימות חברות ישראליות שפועלות כמתווכות וגורם מגשר שמחבר בין המטופלים הישראליים למרפאות השיניים הטורקיות, ודואג לכל המנהלות. 

החברות הללו מספקות ללקוחותיהן ליווי אישי ומלא שמכסה את כל האספקטים הכרוכים בפנייה לטיפולי השיניים בטורקיה. ליווי זה מאפשר למטופלים להסיר מעצמם את הדאגות הטכניות ואת החשש ממחסום השפה, ולהגיע לטיפול כשהם רגועים וחשים כי הם בידיים טובות, אמינות ומקצועיות מאוד.

האם המחיר הזול של טיפולי שיניים בטורקיה בא על חשבון האיכות?

השאלה האם העלות הנמוכה של מרפאות שיניים בטורקיה עלולה להעיד על רמה נמוכה גם בטיפול הרפואי, היא בהחלט שאלה מתבקשת שעולה לעיתים קרובות בקרב מטופלים. 

אולם דווקא ההיפך הוא הנכון: רופאי השיניים בטורקיה זכו זה מכבר למוניטין מרשים מאוד בתחומם, והם ידועים בכל העולם כבעלי יכולות מקצועיות יוצאות דופן. לא לחינם עשרות אלפי מטופלים מגיעים כל שנה לטורקיה כדי לעבור טיפולי שיניים במרפאות השיניים המובילות של טורקיה. גם רופאי שיניים ממדינות שונות בעולם, מגיעים על בסיס קבוע לטורקיה כדי לעבור השתלמויות, הדרכות וקורסים ברפואת השיניים, וללמוד מטובי הרופאים בתחום, שעובדים בתורכיה.

בנוסף לכך, מטופלים העוברים טיפולי שיניים בטורקיה, נהנים גם מהשקט הנפשי הנלוות לידיעה שניתנת להם אחריות ארוכת טווח על העבודה. מדובר באלמנט חשוב מאוד עבור מי שעוברים טיפול שיניים בחו"ל. חשוב לדעת כי יש לכם לאן לפנות גם אם תדקקו מכל סיבה שהיא בעתיד, לתיקונים, תוספות או טיפולים חוזרים.

טיפולי שיניים בטורקיה – אתם יכולים להפסיק להתלבט

אם הגעתם עד כאן בעקבות ההתלבטות האם כדאי לעבור טיפולי שיניים בארץ או בטורקיה, אנו מקווים שלאחר קריאת המאמר הזה – ההתלבטות נפתרה. מרפאות השיניים בטורקיה, הן כאמור, יופי של בחירה, ובפרט כאשר מגיעים אליהן בעזרת סוכנות ישראלית מתווכת, אשר דואגת לנסיעה שלכם ולהסדרת כלל הנושאים הכרוכים בה לרבות קבלת טיפול השיניים המיועד, מ- א' ועד ת'.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן