הרמת סינוס בטורקיה

הרמת סינוס בטורקיה

הרמת סינוס בטורקיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

על מנת לבצע השתלת שיניים מוצלחת, יש צורך בכמות מספיקה של עצם שתאפשר לשתל להתבסס ולהיקלט. כאשר יש מחסור בעצם בחלק האחורי של הלסת העליונה, ניתן לבצע הליך הרמת סינוס בטורקיה במטרה לעבות את העצם ולאפשר בהמשך השתלה של השיניים הטוחנות. במאמר זה נרחיב לגבי הליך הרמת סינוס בכלל ונשים דגש על מה חשוב לקחת בחשבון לגבי ביצוע ההליך בטורקיה.

לפני השתלת שיניים

השתלות שיניים נחשבות כיום לאופציה הטובה והמתקדמת ביותר, לשם השגת מראה בריא ושלם עבור המטופלים. במקרים רבים, לא ניתן לבצע השתלה ללא הליך מקדים של הרמת סינוס בגלל חוסר בעצם. ההליך מותאם לכל מטופל ומטופל באופן אישי על פי מבנה הלסת ובהתאם למצבו הבריאותי. ההליך מקטין את הסיכון להתפתחות דלקות כמו סינוסיטיס ודחייה של השתל.

הרמת סינוס בטורקיה 

במהלך טיפול הרמת סינוס בטורקיה כמו בכל מקום אחר, מגביהים את העצם באמצעות תחליף מלאכותי, על מנת ליצור את התשתית המתאימה, מבחינת אחיזה ומקום לקראת ההשתלה. המחסור בעצם יכול להיגרם ממגוון סיבות שונות לרבות, ממצב מולד או מדלקות חניכיים לאחר אובדן שיניים מעקירה או טראומה. ישנם שני סוגים של ההליך, הרמת סינוס פתוחה או סגורה.

הרמת סינוס פתוחה 

הליך הרמת סינוס פתוחה נועד למקרים חמורים בהם המחסור בעצם הוא מאסיבי במיוחד. בטיפול זה, הרופא מייצר פתח בחלל הפה אותו הוא ממלא בתחליף סינטטי של עצם. לאחר הקליטה של התחליף המלאכותי, הגוף מייצר סביבו תחליף עצם טבעי. לאחר מספר חודשים כאשר רמת העצם מספיקה ניתן יהיה לבצע את ההשתלה עצמה.

הרמת סינוס סגורה 

הליך הרמת סינוס בטורקיה בסוג המכונה הרמה סגורה, נועד למצבים מצב העצם חמור פחות וחסרים רק מילימטרים ספורים של עצם. הליך הרמת סינוס סגורה הוא פחות פולשני והטיפול מתמקד באזור העצם של הלסת, כאשר הקרבה לסינוס הינה מוגבלת יחסית. גודל הפתח בלסת שיש לפתוח במהלך הניתוח קטן יותר ומשך הזמן עד שתחליף העצם מתאחה קצר בהרבה.

לשפר את הסיכוי של ההשתלה 

כאשר חסרה עצם באזור האחורי של הלסת העליונה הדבר מוביל לירידה של רצפת הסינוס אל עבר האזור. על מנת לבצע השתלות שיניים בהצלחה במצב זה, יש צורך בהרמת הסינוס בחזרה ועיבוי של העצם במקום. ההחלטה אם לבצע הרמת סינוס פתוחה או הרמת סינוס סגורה צריכה להיעשות על ידי הגורם המטפל בהתאם לכל מטופל ולהליך שימקסם את סיכויי ההשתלה בעתיד.

כלים ושיטות

במהלך הניתוח, הרופא פותח בצורה עדינה וזהירה את המקום, על מנת לשחרר את הרקמה המרפדת את רצפת הסינוס. הפתיחה נעשית בצורה מכאנית, תוך הקפדה שלא לפגוע או לחרור את הרקמה השבירה. בהליך לעיתים גם נעשה שימוש במכשיר אולטראסוני המסייע למנתח להבדיל בין רקמות קשות ורקמות רכות וכך להקטין את הסיכון לסיבוכים שונים.

לאחר מילוי החלל בתחליף העצם, הרופא מניח ממברנת קולגן על המקום, על מנת לסגור את החלון ולהגן על העצם. בשלב האחרון של ההליך הוא יתפור את הפתח ויסגור אותו.

חלק מתוכנית טיפולית

ניתוח להרמת סינוס הוא הליך כירורגי לכל דבר ועניין. יש לבצע את הטיפול עם מומחה פה ולסת במסגרת תכנית מסודרת גדולה יותר לשיקום הפה. התוכנית תקבע את סדר הטיפולים הנדרש, כאשר מועדי הטיפולים השונים ייקבעו בהתאם לתקופת ההחלמה הנדרשת למטופל בין טיפול לטיפול. לקראת הניתוח המטופל צריך לבצע צילום סי טי לבחינת כמות העצם באזור.

לאחר הניתוח

ההחלמה מהניתוח לרוב כרוך רק בתחושת אי נוחות קלה. לאחר ההליך המטופל מתבקש להימנע מקינוחי אף חזקים והתעטשויות חזקות שעלולים לפגוע בתפרים. דימומים קלים ונפיחות באזור האף צפויים גם כן. על מנת למנוע זיהומים לאחר הניתוח, בדרך כלל הרופא יורה על נטילת אנטיביוטיקה לצד שטיפות מיוחדות למספר ימים.

הרמת סינוס בטורקיה 

האופציה של ביצוע הליך הרמת סינוס בטורקיה קורץ לישראלים רבים כיום ממגוון סיבות. השירות מוצע במיקום שנחשב נגיש במיוחד, במרחק שעתיים טיסה בלבד. חברות שונות מציעות ליווי של מתורגמן לאורך כל הטיפולים, כאשר ההליך מבוצע במרפאות בעלות שם בתחום אשר עושות שימוש בציוד הרפואי מהמתקדמים בעולם, לרבות כאלו שפותחו במיוחד להרמת סינוס.

טיפול זול ברמה גבוהה

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בהליך הרמת סינוס באופן כללי ובהליך הרמת סינוס בטורקיה (או כל טיפול שיניים בטורקיה) בפרט. כפי שציינו, ישנם מצבים רבים בהם לא ניתן לבצע השתלת שיניים בגלל חוסר בעצם ללא ביצוע מקדים של הליך זה. כיום רבים בוחרים לבצע את ההליך בטורקיה בגלל הרמה הגבוהה של טיפולים מעין אלה במדינה והמחיר הנמוך שנדרש עבורם בהשוואה לישראל.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן