כמה מילים על הכתבות נגד הטיפולים בטורקיה – נכתב ע"י מי שנמצא בלב העשייה

כמה מילים על הכתבות נגד הטיפולים בטורקיה – נכתב ע"י מי שנמצא בלב העשייה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בתקופה האחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר אם זה באינטרנט ואם זה בטלוויזיה לסכנות הכרוחות בלעשות את טיפול השיניים שלכם בטורקיה.
אני אישית לא רופא, ולא רוצה להביע את דעתי על מחדלים ספציפיים אילו ואחרים שנחשפנו אליהם כי אני באמת לא מכיר את המקרים. אני מכיר את המטופלים שלי ואת המקרים שלהם, אני מכיר את הנזקים הקשים שהרופאים שלנו נחשפים אליהם כשהם רואים מטופלים שמגיעים אלינו אחרי שבחרו לעשות את הטיפול שלהם בטורקיה במרפאה אחרת, מנגד אני מכיר גם מטופלים כאלו שהגיעו עם נזק גם מטיפולים שעשו בישראל. אחרי 5 שנים בתחום המסקנה שלי היא מאוד פשוט – יש מרפאות גרועות וטובות גם בטורקיה וגם בישראל, בשתי המדינות צריך ללמוד לבחור נכון.
אני חושב שהכתבות נגד טיפולים בטורקיה מאוד חשובות, אין ספק שלעשות טיפול במדינה זרה יכול להיות עסק מורכב ואפילו מסוכן. כתבות אילו מעלות את המודעות לגבי בדיקה של הקליניקה שבה בוחרים לעשות את הטיפול. כשאתם מדברים עם סוכן חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולא רק כמה עולה הטיפול. לא בוחרים טיפול בטורקיה בגלל שהוא הכי זול מכל האופציות, צריך לבדוק מי הרופא, באיזה חומרים משתמשים, ולדבר עם מטופלים שעשו את הטיפול בקליניקה. חשוב גם שתיהיה קליניקה בישראל לגיבוי במקרה שיש בעייה, ושיש חברה רצינית מאחורייך ולא מטופל שעשה טיפול בטורקיה ומקבל כמה יורואים אם הוא מצליח להביא עוד מטופלים. אני מאוד מקווה שהכתבה הזאת תעלה את המודעות בעניין ושאנשים יבינו שצריך לבחור טוב. יש פתרונות מעולים בטורקיה במחיר טוב, אבל חשוב לבחור נכון.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן