השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השיניים הם אחד האיברים החשובים בגוף. מבלי שיניים בריאות לא נוכל ללעוס את המזון שמהווה את הדלק לגופינו. מחקרים כיום מראים כי השיניים מחזיקות מעמד פחות מתוחלת החיים שלנו, לכן מרבית האנשים בצורה טבעית יתמודדו עם אובדן של חלק משיניהם. לעיתים אנשים מאבדים את שיניהם גם בעת זקנה, ואובדן השן מהווה פגיעה אסטית, פגיעה בדיבור. בעבר הפתרון היה שיניים תותבות, כיום ניתן לבצע השתלות שיניים שמהוות אלטרנטיבה נהדרת לשיניים הטבעיוץ. אנו כאן כדי לספק לכם את כל המידע הרלוונטי להשתלת שיניים ביום אחד

כיצד מבצעים השתלת שיניים ביום אחד – שיטת "העמסה מיידית"

כיום, בעולם הרפואה ישנן מספר שיטות להשתלת שיניים אך העיקרון הוא זהה. ראשית, מתבצעת עקירת כלל השיניים מהפה. בהמשך, מחדיר הרופא שתלת דנטלי שתפקידו הוא החלפת שורש השן. בשיטות הישנות היו מחכים שהשורש ייקלט בצורה טובה. אולם, בשיטת השתלת שיניים ביום אחד (שמכונה גם העמסה מיידית), לא מחכים כלל והשיניים המלאכותיות מושלות מיד לאחר הכנסת השתלים.

מה ההבדל בין השיטות השונות להשתלת השיניים ביום אחד

העיקרון של "העמסה מיידית נותר זהה בכל השיטות, אולם כל חברה מייצרת שתלים דנטליים שונים. בנוסף, גם דרך ההשתלה עצמה יכולה להשתנות. הבדל משמעותי לפעמים ניתן לראות באופן בו מקבעים את השיניים התותבות הזמניות. מאחר שהשתלת שיניים בטורקיה היא מאד נפוצה תוכלו למצוא שם שיטות רבות לעשייתה ולבחור ביניהן.

האם כל אחד יכול לבצע השתלת שיניים ביום אחד

לא כל אחד יכול לבצע את ההליך. מאחר שיש קושי בהעמסת כוחות על שתלים שרק הונחו מבלי שעבר זמן שבו נוצר חיבור ביולוגי. קושי זה דורש מידה של חוסן. למשל, מי שעצמות הלסת שלו אינן במנח הנכון, כלומר לא במנח בו ניתן להחדיר שתלים, לא מועמד טוב להשתלה ביום אחד. 

דוגמה נוספת לאנשים שאינם מתאימים הם אנשים שחורקים שיניים (סוגרים את שיניהם בלילה או ביום מבלי לשים לב). גם למעשנים כבדים ככל הנראה לא יאשרו הליך זה. התייעצו עם אחד הרופאים בהם אתם בוחרים לצורך השתלת השיניים. גם אם אתם עושים השתלת שיניים בטורקיה, אל תחסכו מהם מידע חשוב זה. 

מה היתרונות של ההליך

היתרון הגדול של השתלת שיניים ביום אחד הוא הזמן. השתלת שיניים היא הליך לא נעים הכורך הרבה שלבים שכל אחד מהם לא נעים בפני עצמו – עקירת השיניים, החדרת השתלים, זריקות הרדמה, חיתוך חניכיים, התקנת השיניים ולעיתים גם גברים. ברור שרוב האנשים יעדיפו השתלת שיניים ביום אחד ולסיים אם החלק הלא נעים מהר ולעבור לאיכות חיים חדשה במהרה.

מה החסרונות של ההליך

החסרונות של השתלת שיניים יום אחד נוצרים מאחר שעל השתלים מופעלים כוחות החל מהרגע בו נגמרת ההשתלה. הסכנה היא שהשתלים יזוזו ממקומם, זאת משום שהליך החיבור הטבעי נוצר בעוד השיניים כבר מושתלות. הסכנה של התזוזה תפחת עם הזמן כמובן, זאת משום שההחלמה הטבעית קורית גם בהשתלת שיניים ביום אחד.

לכן, אם יש חשש שלא יהא חוסן שיאפשר זמן להליך הטבעי מומלץ לבצע השתלת שיניים רגילה (מהסוג הישן). לאנשים הסובלים ממחלה שמעכבת הליכי איחוי טבעיים מומלץ שלא לעבור השתלת שיניים ביום אחד. יש עוד סיבות נוספות אשר מונעות השתלת שיניים ביום אחד, אך כמובן שהרופא יברר בעבורכם האם אתם מועמדים מתאימים או לא (גם בהשתלת שיניים בטורקייה מבררים).

האם הליך ההשתלה בטוח

השתלת שיניים נחשבת להליך בטוח. אולם, השתלת שיניים היא הליך כירוגי, כך שיש סיכון זעיר (כבכל הליך כירוגי). הסיכון בהשתלת שיניים הוא שיתפתחו זיהומים או דלקת בפצעים שיש בחיכיים טרם הגלדתם.

מהו זמן ההחלמה

לאחר השתלת השיניים תהא רגישות בחלל הפה במשך כמה ימים. אולם, מיד אחר ההליך של השתלת שיניים ביום אחד המטופל ממשיך בחייו. הרגישות בשניים תלך ותפחת עם הזמן.

כיצד בוחרים את המרפאה

ישנם המון מרפאות להשתלת שיניים ביום אחד. הרבה אנשים נוסעים לעשות השתלת שיניים בטורקייה זאת משום שזוהי ארץ שמתמחה בנושא והמחירים שם יותר זולים בישראל. טרם קביעת השתלת השיניים בררו וחפשו המלצות על המרפאה בה אתם בוחרים להליך.

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על טיפולי שיניים

סיפורי לקוחות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו!

הקהילה האיכותית בישראל לטיפולי שיניים בטורקיה

ציפויי חרסינה לשיניים – הטרנד שכבש את העולם, מעודכן ל- 2021

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Call Now Buttonחייגו עכשיו לייעוץ מיידי דילוג לתוכן